Wikia

World of Warcraft Wiki

Medivh

Vitalap0
771pages on
this wiki
Magus Medivh
Medivh3
Titulus(ok)Az Utolsó Őriző, A Próféta, Az Orákulum, A Megátkozott, Karazhan Mester Mágusa, Öregember
NemFérfi
Faj(s)Ember
Szint?? (Boss)
KarakterosztályMágus, Boszorkánymester
HovatartozásOrder of Tirisfal
FoglalkozásTirisfal Őrizője
HelyszínThe Black Morass (az Opening the Dark Portal-ban), eltemetve; Morgan's Plot, Deadwind Pass
ÁllapotElhunyt, Örökkévaló (elvette a helyét a múlt legendáiban)
Rokon(ok)Aegwynn (anya)
Nielas Aran (apa)
Garona (szerető)
Med'an (fiúgyermek)
Tanítvány(ok)Khadgar
Társ(ak)Anduin Lothar, Llane Wrynn

Medivh volt az Utolsó Tirisfali Örző. Még születése előtt megszállta a lelkét Sargeras a Lángoló Légió vezetője. Sargeras kihasználta, hogy megvalósítsa tervét, Azeroth meghódítására. Medivh találkozott az ork boszorkánymesterrel, Gul'dannal és együttes erővel megnyitották a Sötét Portált amin keresztül a Horda Azerothra jött. Nemsokkal ezután a barátai Lothar vezetésével megölték. A Harmadik Háború előtt visszatért hogy a halandó népeket Kalimdorra vezesse. Az ő segítségével sikerült megnyerni a Hyjal Hegyi csatát. A Warcraft III-ban a szinkronhangja Michael Bell, a World of Warcraft: The Burning Crusade-ben pedig Cam Clarke.

Életrajz. Szerkesztés

Medivh anyja Aegwynn a Tirisfali Őrzöket szolgálta fia születéséig. 80 évvel az orkok eljövetele előtt megölte Sargerast, aki a méhébe "költözött". 54 évvel az orkok betörése előtt utódot szült akire átruházhatja a hatalmát, a gyermek apja egy nagyhatalmú Dalarani mágus, Nielas Aran aki később felnevelte a fiút akinek a Medivh nevet adta (nemes elf nyelven "a titkok őrzője").

Medivhnek boldog gyermekkora volt, két legjobb barátjával Llane Wrynn Herceggel (később Viharvárad királya), ill. Anduin Lotharral. Egy napot Folytótövis Völgy felé vezető úton dzsungel trollok támadtak rájuk, Medivh jónéhány varázslatot elmormolt majd kómába esett (ekkor 14 éves volt). 20 évvel később amikor felébredt a Sargeras álltal okozott kómából apja már halott volt, a 20 év alatt barátja Lothar táplálta.

GallerySzerkesztés

External linksSzerkesztés

Medivh Echo of Medivh Image of Medivh

Elődje:
Aegwynn
Pozíció:
Guardian of Tirisfal
Utódja:
Abolition of position

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki