Hátas

Vitalap0
772pages on
this wiki

Mount szócikkből átirányítva

Ability Mount RidingHorse Lovaglás (Foglalkozás)
OktatókHátasok
Elekk Screen

Egy draenei, és hűséges hátasa.

A hátasok használata az utazás egy közkedvelt formája Azeroth földjén. A játékosok különböző Bind on Pickup lények (illetve gnómok, vagy engineerek esetén gépek) hátán lovagolhatnak. A boszorkánymesterek és a paplovagok hátast idézhetnek saját használatukra, különleges varázslatok segítségével. A hátasok használata a gyaloglásnál gyorsabb, a Burning Crusade kiegészítő során pedig már akár repülő hátasokra is szert tehetünk.

Régebben a hátasok többnyire drágábbak voltak, azonban az áruk csökkent, amint a lovaglási képesség megtanulása egyre többe került. Emellett van néhány olyan hátas is, amely bár nem kerül aranyba, vagy Mark of Honorba, de nagyon ritkán dobhatják olyan dungeonökben, mint Stratholme, Zul'Gurub, Zul'Aman, Tempest Keep, vagy Karazhan.

Lovaglási képesség

Napi tipp: Rundstedt a legjobb gémer a játékban, szóval kerüljétek el

Beebonmount

Egy ember mágus egy Swift White Steeden, azaz egy szövetséges epikus hátason.

A játékban többféle hátas van, és mindegyikhez létezik megfelelő szintű lovaglási képzettség: Apprentice, Journeyman, Expert és Artisan.

20. szint

Az Apprentice lovaglási képzettség megvásárolható 4Gold alapáron (a különböző frakcióknál esetleg járhat engedmény). A játékosoknak ezen felül meg kell vásárolniuk egy ritka földi hátast további 1Gold-ért, amely 60%-os sebességnövekedést biztosít.

40. szint

Ezen a szinten elérhetővé válnak az epikus hátasok, 100%-os sebességnöveléssel, azonban ezekhez további, 8000000Gold-ért megvásárolható, Journeyman (75-ös) lovaglási képzettségre van szükség (itt szintén adhatnak kedvezményt az egyes frakciók). Ezután epikus földi hátasok vásárolhatóak, további 10Gold áron.

60. szint

A jelenlegi maximális szinten elérhető az Expert és az Artisan lovaglási képzettség. Az Expert (150-es) lovaglási képzettség 250Gold-ba kerül, míg a hozzá tartozó repülő hátas 100Gold. Az Artisan (225-ös) lovaglási képzettségért 5000Gold-at kérnek, míg maga a repülő hátas 200Gold-ba kerül. A frakciók esetleges kedvezményei itt is érvényesülnek. A repülő hátasok csak Outland és Northrend területén használhatóak.

Cold Weather Flying

A Northrenden való repüléshez szükséges megtanulni. Megtanulásához minimum Expert képzettség szükséges, ára: 500Gold. Megtanulásához minimum 68-as szint szükséges.

Oldalra jellemző hátasok

Faji hátasok

Trollsraptors

Két troll raptorháton.

Minden fajnak megvan a saját hátasa, ezeket más fajok is használhatják (természetesen csak akkor, ha megfelelő oldalon állnak, illetve ha megfelelő fizikummal rendelkeznek). Az 1.1-es patch előtt a taureneknek nem volt faji hátasuk, helyette rendelkeztek egy Plainsrunning nevezetű képességgel.

Hátasok faj szerint
Alliance 15 Szövetség
IconSmall NightElf MaleIconSmall NightElf Female Árnyelfek IconSmall Saber Nightsaber
IconSmall Human MaleIconSmall Human Female Emberek IconSmall Horse
IconSmall Dwarf MaleIconSmall Dwarf Female Törpök IconSmall Ram Kos
IconSmall Gnome MaleIconSmall Gnome Female Gnómok IconSmall MechanostriderMechanostrider
IconSmall Draenei MaleIconSmall Draenei Female.gif Draenei Bc icon IconSmall Elekk Elekk
Horde 15 Horda
IconSmall Tauren MaleIconSmall Tauren Female Tauren IconSmall Kodo Kodo
IconSmall Orc MaleIconSmall Orc Female Orkok IconSmall Wolf Farkas
IconSmall Troll MaleIconSmall Troll Female Trollok IconSmall Raptor Raptor
IconSmall Undead MaleIconSmall Undead Female Forsakenek IconSmall SkeletalHorse Csontváz-ló
IconSmall BloodElf MaleIconSmall BloodElf Female Vérelfek Bc icon IconSmall Hawkstrider Hawkstrider
Repülő hátasok Bc icon
Alliance 15 Szövetség IconSmall Gryphon Griff
Horde 15 Horda IconSmall Wyvern Wyvern

Más hátasok vásárlása

A saját fajod hátasát az ottani hírnevedtől függetlenül is megvásárolhatod, feltéve ha van hozzá elég aranyad. Azonban ha egy másik faj hátasát is szeretnéd megvásárolni, akkor a megfelelő frakcióval legalább "exalted" hírnévre kell szert tenned. Az 1.12.1-es patch előtt minden faj hátasához külön kellett képzettséget tanulni. Az 1.12.1-es patch során bevezetésre került egy egyetemes lovaglási képzettség, amely az összes többit felváltotta. Fontos megjegyezni, hogy más fajok hátas-árusítói csak akkor mutatják meg neked portékájukat, ha a hírneved az adott frakcióval megfelelő szintű.

Két kivétel van:

Hátas típusa
Elekkek Check Check Check Check Check
Kosok Check Check Check Check Check
Mechanostriderek N/A Check Check N/A N/A
Lovak Check Check Check Check Check
Sabre cicák Check Check Check Check Check
Hátas típusa
Hawkstriderek Check Check Ritka hátasok Check Check
Farkasok Check Check Check Check Check
Kodók Check Check Check Check Check
Raptorok Check Check PvP & Ritka hátasok Check Check
Csontváz-lovak Check Check Ritka hátasok Check Check

Kedvezmények

Frakciók kedvezményei

Orcswolves

Egy orkbanda farkasokon.

Mivel a hátasok meglehetősen drágák, és mivel a Blizzard bevezetett egy kedvezmény rendszert, amelyben a kedvezmény mértéke az adott frakciónál elért hírnevedtől függ, ezért általában az itt leírt áraknál 10%-kal olcsóbban szokták a hátasokat emlegetni. Régebben csak egyfajta kedvezmény volt elérhető a képességek tanulására:

  • 10% Honored frakció kedvezmény.

A 2.3-as patch után a Blizzard minden neutral feletti hírnév szintre kedvezményeket vezetett be, amelyek a következőek:

  • 5% Friendly frakció kedvezmény.
  • 10% Honored frakció kedvezmény.
  • 15% Revered frakció kedvezmény.
  • 20% Exalted frakció kedvezmény.

Kasztok kedvezményei

Gyakorlatilag nem is kedvezmény, de a boszorkánymesterek és a paplovagok saját, kasztspecifikus hátasokat szerezhetnek (küldetésekkel, a boszorkánymestereknek 1 aranyat és 10 ezüstöt kell kifizetniük a Felsteed varázslatért). Ezek hasonlóak normál hátasokhoz, a különbség annyi, hogy a megidézésükhöz manára van szükség. Amikor a játékos megtanulja a megidéző varázslatot, azonnal szert tesz a szükséges képzettségre is. A 2.1-es patch szerint amikor egy boszorkánymester megkapja felsteedjét, azonnal megtanulja az Apprentice lovaglási képzettséget, amelyet a "normál" hátasoknál is használhat. Ez igaz a paplovagokra is. Bár némelyek szerint ezek a hátasok ingyen vannak, azonban a boszorkánymesterek megfizetik a különbözetet a küldetésekkel, és az által, hogy varázslataik minden szinten 10%-kal többe kerülnek, illetve hogy petjeik képességeit is nekik kell kifizetniük.

Hátasok kaszt szerint
IconSmall Paladin Paplovag Alliance 15 IconSmall Warhorse Warhorse (kék és ezüst színű) 40. szinten.
IconSmall Paladin Paplovag Alliance 15 IconSmall Warhorse Charger (kék és arany színű) 60. szinten.
IconSmall Paladin Paplovag Horde 15 IconSmall Warhorse Warhorse (vörös és bronz színű) 40. szinten.
IconSmall Paladin Paplovag Horde 15 IconSmall Warhorse Charger (vörös és bronz színű) 60. szinten.
IconSmall Warlock Boszorkánymester Neutral 15 IconSmall Felsteed Felsteed 40. szinten.
IconSmall Warlock Boszorkánymester Neutral 15 IconSmall Felsteed Dreadsteed 60. szinten.

Kaszt képességek

A druidák és a sámánok szert tehetnek olyan alakváltással elérhető formákra, amelyek növelik a haladási sebességük (nem olyan szinten mint egy hátas, viszont ezek a hátasnál alacsonyabb szinteken is elérhetőek), emellett a vadászok aspektusaik segítségével saját, és csapatuk sebességét is képesek megnövelni. A zsiványok pedig egy meghatározott ideig tartó sebességnövelő képességgel rendelkeznek.

  • IconSmall Druid Druida
    • Ability Druid AquaticForm A Vízi forma egy 16. szinten induló druida küldetés során szerezhető meg. A vízi forma az úszás sebességét 50%-kal növeli.
    • Spell Nature SpiritWolf Egy tálentum segítségével, a Feral Swiftnessszel, lehetőség van a macska formában a mozgási sebesség megnövelésére (15%-kal egy pontért, vagy 30%-kal két pontért).
    • Ability Druid Dash A Dash, amely egy először a 24. szinten megszerzett képesség, növeli a macska formában mért mozgási sebességet, 50%-kal (rank 1 - 24. szint), 60%-kal (rank 2 - 46. szint), vagy 70%-kal (rank 3 - 65. szint) 15 másodpercre. Azonban a Feral Swiftnessnel ez a hatás nem adódik össze.
    • Ability Druid TravelForm Az utazó forma 30. szinten szerezhető meg. A mozgási sebességet 40%-kal növeli. Használható harc közben is, de csak szabadban.
    • Bc icon Ability Druid FlightForm A repülő forma 68. szinten szerezhető meg. Csak Outlanden használható. A mozgási (repülési) sebességet 60%-kal növeli. Azonnal használható, harcon kívül. A képesség megtanulása 225-ös lovaglási képzettséget biztosít a druidáknak. A megtanulásához 150-es lovagló képzettség kell.
    • Bc icon Ability Druid FlightForm A gyors repülő forma 70. szinten szerezhető meg. Csak Outlanden használható. A mozgási (repülési) sebességet 280%-kal növeli. Azonnal használható, harcon kívül. A megtanulásához 300-as lovagló képzettség kell.
  • IconSmall Shaman Sámán
    • Spell Nature SpiritWolf A szellemfarkas forma 20. szinten szerezhető meg. A mozgási sebességet 40%-kal növeli. Csak szabadban használható.
  • IconSmall Hunter Vadász
    • Ability Mount JungleTiger Az Aspect of the Cheetah 20. szinten szerezhető meg. A mozgási sebességet 30%-kal növeli. További tálentummal 38%-ra fokozható a gyorsító hatása.
    • Ability Mount WhiteTiger Az Aspect of the Pack 40. szinten szerezhető meg. A csapat mozgási sebességét 30%-kal növeli. További tálentummal 38%-ra fokozható a gyorsító hatása.
  • IconSmall Rogue Zsivány
    • Ability Rogue Sprint A sprint 10. szinten szerezhető meg. A mozgási sebességet 50%-kal növeli 15 másodpercre, (rank 1 - 10. szint), 60%-kal növeli 15 másodpercre (rank 2 - 34. szint), vagy 70%-kal növeli 15 másodpercre (rank 3 - 58. szint). Emellett a combat tálentum ágban (Improved Sprint, megváltozott egy patchben) lehetőség van arra, hogy a képesség a lassító hatásokat 50%/100% eséllyel eltávolítsa.
    • Ability Rogue FleetFooted A Fleet Footed (Assassination ág, tier 5-ös tálentum) képesség megnöveli a lassító hatások elkerülésének esélyét 5/10%-kal, és a sebességet 8/16%-kal (2 rank)
  • IconSmall Paladin Paplovag

Hátas táblázatok

Ritka földi hátasok

Hátas típusa Sebesség Elérhetőség Szükséges lovaglási képzettség
Alliance 32

IconSmall Human MaleIconSmall Human Female Emberek : IconSmall Horse Lovak
IconSmall Dwarf MaleIconSmall Dwarf Female Törpök : IconSmall Ram Kosok
IconSmall Gnome MaleIconSmall Gnome Female Gnómok : IconSmall Mechanostrider Mechanostriderek
IconSmall NightElf MaleIconSmall NightElf Female Árnyelfek : IconSmall Saber Saberek
IconSmall Draenei MaleIconSmall Draenei Female.gif Draeneiok : IconSmall Elekk Elekkek Bc icon

60% 10Gold Apprentice (75)
Horde 32

IconSmall Orc MaleIconSmall Orc Female Orkok : IconSmall Wolf Wolf Mounts
IconSmall Tauren MaleIconSmall Tauren Female Taurenek : IconSmall Kodo Kodo Mounts
IconSmall Troll MaleIconSmall Troll Female Trollok : IconSmall Raptor Raptor Mounts
IconSmall Undead MaleIconSmall Undead Female Forsaken : IconSmall SkeletalHorse Csontváz-lovak
IconSmall BloodElf MaleIconSmall BloodElf Female Vérelfek : IconSmall Hawkstrider Hawkstriderek Bc icon

60% 10Gold Apprentice (75)
Ahn'Qiraj IconSmall QirajiTank Qiraji Battle Tankok 100% AQ40-ben esik Apprentice (75)

Epikus földi hátasok

A mostani gyors hátasok az 1.4-es patch óta elérhetőek, az 1.4 előttiek már nem vásárolhatóak meg. Az 1.4 előtti hátasok páncél nélküliek, illetve más színűek, mint a jelenlegiek. A régebbi típusú hátassal rendelkező játékosok régi hátasaikat újra cserélhetik, de mivel a régiek már nem elérhetőek, ezért sokan szívesen megtartják őket.

Hátas típusa Sebesség Elérhetőség Szükséges lovaglási képzettség
Alliance 32

IconSmall Human MaleIconSmall Human Female Emberek : IconSmall Horse Gyors lovak
IconSmall Dwarf MaleIconSmall Dwarf Female Törpök : IconSmall Ram Gyors kosok
IconSmall Gnome MaleIconSmall Gnome Female Gnómok : IconSmall Mechanostrider Gyors Mechanostriderek
IconSmall NightElf MaleIconSmall NightElf Female Árnyelfek : IconSmall Saber Gyors Saberek
IconSmall Draenei MaleIconSmall Draenei Female.gif Draeneiok : IconSmall Elekk Gyors Elekkek Bc icon

100% 100Gold Journeyman (150)
Horde 32

IconSmall Orc Male IconSmall Orc Female Orkok : IconSmall Wolf Gyors Farkasok
IconSmall Tauren Male IconSmall Tauren Female Taurenek : IconSmall Kodo Gyors Kodók
IconSmall Troll Male IconSmall Troll Female Trollok : IconSmall Raptor Gyors Raptorok
IconSmall Undead Male IconSmall Undead Female Élőhalottak : IconSmall SkeletalHorse Skeletal Warhorse-ok
IconSmall BloodElf Male IconSmall BloodElf Female Vérelfek : IconSmall Hawkstrider Gyors Hawkstriderek Bc icon

100% 100Gold Journeyman (150)
Alliance 15 PvP hátasok

IconSmall Mechanostrider [Black Battlestrider] a gnómoktól
IconSmall Ram [Black War Ram] a törpöktől
IconSmall Horse [Black War Steed] az emberektől
IconSmall Saber [Black War Tiger] az árnyelfektől

100% 30 Warsong Gulch Mark of Honor 30 Arathi Basin Mark of Honor 30 Alterac Valley Mark of Honor Journeyman (150)
Horde 15 PvP hátsok

IconSmall Wolf [Black War Wolf] az orkoktól
IconSmall SkeletalHorse [Red Skeletal Warhorse] az élőhalottaktól
IconSmall Kodo [Black War Kodo] a taurenektől
IconSmall Raptor [Black War Raptor] a trolloktól

100% 30 Warsong Gulch Mark of Honor 30 Arathi Basin Mark of Honor 30 Alterac Valley Mark of Honor Journeyman (150)
Neutral 15 PvP hátasok

IconSmall Talbuk [Dark War Talbuk] a halaai pengekereskedőtől Bc icon
IconSmall Talbuk [Dark Riding Talbuk] a halaai pengekereskedőtől Bc icon

100%

Journeyman (150)
Ritka frakció Alliance 15: IconSmall Saber [Winterspring Frostsaber]

Neutral 15: IconSmall Talbuk Riding Talbuk Bc icon
Neutral 15: IconSmall Talbuk War Talbuk Bc icon

100% 100Gold

70Gold
100Gold

Apprentice (75)

Journeyman (150)
Journeyman (150)

Alterac Vally-beli hátasok Alliance 15: IconSmall Ram [Stormpike Battle Charger]

Horde 15: IconSmall Wolf [Frostwolf Howler]

100% 50 Alterac Valley Mark of Honor Journeyman (150)
Ritkán eső hátasok

Neutral 15: IconSmall SkeletalHorse [Deathcharger's Reins]
Neutral 15: IconSmall Saber [Swift Zulian Tiger]
Neutral 15: IconSmall Raptor [Swift Razzashi Raptor]
Neutral 15: IconSmall Felsteed [Fiery Warhorse's Reins] Bc icon
Neutral 15: IconSmall Raven [Reins of the Raven Lord] Bc icon
Neutral 15: IconSmall Bear [Amani War Bear] Bc icon

100%

Baron Rivendare, Stratholme
High Priest Thekal, Zul'Gurub
Bloodlord Mandokir, Zul'Gurub
Attumen the Huntsman, Karazhan
Anzu, Sethekk Halls (Heroic)
Zul'Aman időre (4. láda)

Journeyman (150)

TCG hátasok

Minden TCG hátast először a loot cardon található kóddal kell érvényesíteni, azután pedig a Booty Bayben székelő Landro Longshottól vásárolhatóak meg.

Típus +Sebesség Elérhetőség Szükséges lovaglási képesség
Neutral 15 IconSmall Turtle[Riding Turtle] 0% - None. Vanity mount
Sablon:MountIcon[Spectral Tiger] 60% - Apprentice (75)
Sablon:MountIcon[Swift Spectral Tiger] 100% - Journeyman (150)
Sablon:MountIcon[Big Battle Bear] 100% - Journeyman (150)
Sablon:MountIcon[X-51 Nether-Rocket] 150% - Expert (225)
Sablon:MountIcon[X-51 Nether-Rocket X-TREME] 280% - Artisan (300)
Sablon:MountIcon[Mottled Drake] 280% - Artisan (300)

Legendás földi hátasok

Hátas típusa Sebesség Elérhetőség Szükséges lovaglási képzettség
Legendás hátas IconSmall QirajiTankNeutral 15: [Black Qiraji Battle Tank] 100% A jelenlegi realmeken nem elérhető, hosszú küldetéssorozat Journeyman (150)

Repülő hátasok

Bc icon Ennek a szekciónak a tartalma a The Burning Crusade-ben érhető el.
Hátas típusa Sebesség Elérhetőség Szükséges lovaglási képzettség
Repülő hátasok (expert)

Alliance 15: IconSmall Gryphon Griffek
Horde 15: IconSmall Wyvern Wyvernek

60% földön, 60% levegőben 100Gold Expert (225)
Cenarion Hippogriffek[1]

Neutral 15: IconSmall Hippogryph [Cenarion War Hippogryph]

100% földön, 280% levegőbel 2000Gold Exalted Cenarion Expeditionnal Artisan (300)
Repülő hátasok (artisan)

Alliance 15: IconSmall Gryphon Gyors Griffek
Horde 15: IconSmall Wyvern Gyors Wyvernek

100% földön, 280% levegőben 200Gold Artisan (300)
Sha'tari Skyguard hátasok

Neutral 15: IconSmall Netherray Nether ray

100% földön, 280% levegőben 200Gold Exalted Sha'tari Skyguardnál Artisan (300)
Netherwing Sárkányok

Neutral 15: IconSmall Netherwing Nether Drake

100% földön, 280% levegőben [2] Küldetéssor / Exalted Netherwingnél Artisan (300)

Aréna jutalmak

Neutral 15: IconSmall Netherwing [Gyors Nether Drake]

100% földön, 310% levegőben [3] Szezonális aréna-jutalom Artisan (300)
Tempest Keep Főnix

Neutral 15: IconSmall Phoenix [Ashes of Al'ar]

100% földön, 310% levegőben Kael'thas Sunstrider, The Eye Artisan (300)
Engineering hátasok (expert)

Neutral 15: IconSmall Flyingmachine [Flying Machine Control]

60% földön, 60% levegőben 350 Engineering Expert (225)
Engineering hátasok (artisan)

Neutral 15: IconSmall Flyingmachine [Turbo-Charged Flying Machine Control]

100% földön, 280% levegőben 375 Engineering Artisan (300)

Ünnepi hátasok

Hátas típusa Sebesség Elérhetőség Előfeltétel
Ünnepi hátasra cserélő IconSmall Stag [Fresh Holly] N/A Feast of Winter Veil 40. szint kell hozzá
IconSmall Stag [Preserved Holly] N/A Feast of Winter Veil 40. szint kell hozzá;
Neutral 15 [60] Metzen the Reindeer, vagy
Neutral 15 [60] The Hero of the Day
Brewfest Rams IconSmall Ram [Brewfest Ram] 60% Sörfesztivál 40. szint kell hozzá;
10Gold és 600 [Brewfest Prize Ticket]s
IconSmall Ram [Swift Brewfest Ram] 100% Sörfesztivál 60. szint kell hozzá;
100Gold és 600 [Brewfest Prize Ticket]s
Seprűk IconSmall Broom [Magic Broom] 60% Hallow's End 40. szint és Apprentice (75) lovaglási képzettség kell hozzá
IconSmall Broom [Swift Magic Broom] 100% Hallow's End 60. szint ésJourneyman (150) lovaglási képzettség kell hozzá
IconSmall Broom [Flying Broom] 60% földön, 60% levegőben Hallow's End 70. szint és Expert (225) lovaglási képzettség kell hozzá
IconSmall Broom [Swift Flying Broom] 100% földön, 280% levegőben Hallow's End 70. szint és Artisan (300) lovaglási képzettség kell hozzá
IconSmall Broom [Rickety Magic Broom] 0% Hallow's End 1. szint és nem kell hozzá lovaglási képzettség.

Hátasok sebessége

Netherdrake

Egy nether drake, amint épp Outland egét szeli át

Öt, mindenki számára elérhető módszer van a hátas sebességének növelésére:

A két utóbbi gyakorlatilag 10%-kal növeli a hátas sebességét. Azonban ezek nem adódnak hozzá az előbbiekhez, így hozzávetőlegesen 1%-os javulást jelentenek a fenti 3 tárgy együttes használatához képest.

Minden sebességnövelő működik mindkét normál, és repülő hátason (kivétel az npck által irányított pontok közötti járatokat).

Összesítés

Az első három hatás a teljes hátason mért sebességet befolyásolja. Így ha Mithril Spurst használsz, de semmi mást, a normál hátas sebessége 166.4% lesz ((100% + 60%) * 1.04 = 166.4%). Ezeket a számokat egy kifejezetten erre a célra készített nyomkövető addonnal kaptuk.

Minden lehetséges sebességnövelőt felhasználva:

  • 110% a Riding Turtle sebessége — (100%) * (1.1)
  • 176% a normál földi és a légi hátasok sebessége — (100% + 60%) * (1.1)
  • 220% az epikus földi hátasok sebessége — (100% + 100%) * (1.1)
  • 418% a gyors griffek és wyvernek sebssége — (100% + 280%) * (1.1)
  • 451% a [Swift Nether Drake] sebessége — (100% + 310%) * (1.1)

Emellett a paplovagok a Pursuit of Justice tálentummal növelhetik a hátas sebességét 5/10/15%-kal (nem adódik össze), míg a vadászok az Animal Handler tálentum segítségével növelhetik a hátasuk sebességét 4%/8%-kal (szintén nem adódik össze). Mivel ezek közül egyik sem összeadódó, ezért a paplovag esetén, a Warhorse sebességét 166.4%/172.8%-ra, a Charger sebességét 208%/216%-ra növeli.

Továbbá a paplovagok rendelkeznek még a Crusader Auraval, ami 62. szinten válik elérhetővé. Ez a képesség növeli a csapat tagjainak hátas-sebességét 20%-kal (nem adódik össze). Ez nem hat a Pursuit of Justice-re sem. Hat a repülő hátasokra is.

Teljes mozgási sebesség a Crusader Auraval

  • 192% a Warhorse/Nem-Epikus sebessége — (160%) * (1.2)
  • 240% a Charger/Epikus sebessége — (200%) * (1.2)
  • 456% a gyors griffek és wyvernek sebessége — (380%) * (1.2)
  • 492% a [Swift Nether Drake] sebessége — (410%) * (1.2)

Repülő hátasok Kalimdorban és Eastern Kingdomsban

A World of Warcraft harmadik (Cataclysm) kiegészítőcsomagjában lehetőség nyílik Kalimdorban és Eastern Kingdomsban a repülő hátasok használatára a Flight Master's License megvásárlásával. A képesség 60-as szinttől elérhető, A Szövetség játékosai Stormwindben, a Horda játékosai Orgimmarban tanulhatják meg, ezen felül megtanulható az összes Riding Trainernél Outlanden és Northrenden.

Lásd még

Megjegyzések

  • A repülő hátasokkal lehet hurokban repülni! Kapcsold ki a [Num Lock]ot, aztán nyomd meg a 0 (nulla) gombot a numpadon, miközben repülsz.
  • Emellett a Pitch Up és Pitch Down gombokkal is repülhetsz hurokban (alapesetben [Ins] és [Del] gombok). Emellett, miközben épp a hurokban vagy, használhatod az oldalazó gombokat paláston végzett orsóhoz.

Referenciák

  1. Patch_2.3.0 (nemdokumentált változások)
  2. WoW BlueTracker
  3. WorldofWarcraft.com

Külső hivatkozások