Fandom

World of Warcraft Wiki

Murloc

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

NeutralMurloc
Image of Murloc
Titulus

<Halfejűek, Halemberek>

Faj

Murloc (Humanoid)

Karakterosztály

Felderítő, Zsivány, Sámán, Barbár,Vadász

Helyszín

Azeroth

Történet:

A Murlokok az Azerothon élő fajok egy legősibbje. Valamiféle ismeretlen béka Őstől (Ancient) származhatnak, közvetlen elődeik a Gorlocok. Miután a Nemesenszülöttek és Azshara nagákká változtak a murlokok menekülni kezdtek előlük és egészen a szárazföldig meg sem álltak. Manapság a Keleti Királyságok (Eastern Kingdoms) mindegyik folyó, tó vagy akár tengerpartján megtalálhatók.

Kapcsolatok:

A vízi lényekkel való kapcsolatuk nem ismert, de a szárazföldieket szinte egész biztosan nem kedvelik, habár néha kereskednek velük.

Megjelenés:

A külsőjük nem túl csábító... Szemük a levelibékáére hasonlít, testük tömzsi, nyakuk gyakorlatilag nincs. Végtagjaik hosszúak és 3 ujjban végződnek, melyek közt úszóhártya található. Hátukon kinövések figyelhetők meg. Szájukban sok éles fog található, melyekkel általában kissebb halakat esznek.

Hovatartozás:

Bármelyik vízben élő, nagy hatalommal rendelkező fajhoz hozzá kötődnek és imádkozni kezdenek hozzá. Lehet az Kraken vagy egy erősebb Naga.

Építészet:

A Murlok építészet sem éppen a legszebb. A házaik alapja fából van, melyet hínár palásttal tekernek körbe. Házaik egyetlen szobából állnak, melyek közepén tűzrakóhely van. A falakat kagylókkal, botokkal és festékkel díszítik. Otthonaik egytől-egyig vízpart közelében épül.

Mentális képességek:

A Murlokok nem a legokosabb lények közé tartoznak. Esetleg egy-egy sámánnak akad némi intelligenciája.

Harcmodor:

Általában szigonyt használnak a harcra, amihez egy háló társul, mellyel ellenségeiket fogják meg.

Társadalmi-rendszer:

A murlokok alá-fölé rendeltségi viszonyban élnek, törzsi körülmények között. A társadalom legmagasabb szintjén a törzsfőnök áll, majd aztán a törzs sámánja és végül a harcosok és a civilek.

Közlekedés:

Kedvelik az úszást, de szárazföldi körülmények között is eltotyognak.

Alfajok:

Jinyu

Mélytengeri Murloc

Gorloc

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki