Noth the Plaguebringer

Noth.jpg

Noth a pestishozó:

Noth naxxramas Plague Quarterének első bossa. Meglehetősen szép számú varázslattal rendelkezik, melyek java átok, tehát szép számú olyan kaszt kell, akik képesek ezeket eltüntetni (healerek / gyógyítók).

Képességei Szerkesztés

Curse of the Plaguebringer(A pestishozó átka):

10 véletlenszerű játékost fertőz meg minden 50 másodpercben. Ha az átkot nem távolítják el 10 másodpercen belül, akkor a fertőzötteket a Wrath of the Plaguebringer képesség sebzi, ami tovább terjed minden játékosra 30 yardos körzetben, 5550 – 6450 es shadow dmg-et (sötét mágia sebzést) okozva, és rak egy DoT-ot is, ami 3150 – 3850 –ig terjedő, szintén shadow sebzést okoz minden 2. másodpercben, 10 másodpercen keresztül.

Blink (ugrás):

A Mágusok egyik képessége. Ugyanaz az effect. Nem blinkel messzire, viszont nullázódik minden aggró. Így hát minden blink alkalmával a DPS azonnal leáll a sebzéssel, hogy a tank aggrót tudjon gyűjteni. Noth minden 25. másodperc után blinkelhet.

Cripple:

Minden Blink előtt használja azokra, akik a közelében állnak. Movement speed (mozgási sebesség) -50%, attack speed (támadási sebesség) -100%, strength(erő) -50%. Letisztítható (dispell). Jól időzített Mass Dispell csodásan működik ebben a helyzetben.

Summon Plagued Warriors(pestis harcosok idézése):

Minden 30. másodpercben Noth idéz három harcost. 125000 élete (hp), platere 3000-s sebzés(dmg). Nem vészes, offtank kell. Minden 110. másodperc után a csata 2-es fázisba vált. Ilyenkor Noth sebezhetetlen, és a raidnek skeleton warriorok (csontváz harcosok)támadási hullámait kell kiállnia. A raid nehézségétől függően (10/25) láthatunk 1, vagy 2 fajta skeletont (csontvázat) is.

Csontvázak Szerkesztés

Plagued Champions (pestis bajnok):

130 000 élet(hp), 3500 sebzés(dmg) plate-re. Használhatnak még Mortal Strike-ot és Shadow Shockot amely 25 yardos AoE sebzést és 2960 – 3500 sebzést okoz, nagyon kicsi CD-vel (cooldown).

Plague Guardians(pestis őrző):

Ezek csak akkor jönnek, ha ismételten 2-es fázisba lépünk (kb. 250 másodperc után). Effektívebb raidek végeznek Noth-tal, még ez előtt. 100 000 élete van, 1000–t üt plate-re. Arcane Explosiont varázsol minden raid tagba 30 yardon belül, 6000-es sebzéssel.

Végszó Szerkesztés

Valójában ez a boss elég könnyű. A lényeg mindenképpen az átkok leszedése időben. A bossnak nincs nagy sebzése. Szükség van mindenképpen 2-3 átok tisztítóra, meg 2-3 tankra, akik fogják(treatelik) az addokat. Megfelelő DPS-el, Noth nem éri meg a második 2-es fázist.

(Forrás részben innen származik: [1])