Fandom

World of Warcraft Wiki

Plainsrunning

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Plainsrunning

Megnöveli a futási sebességed. Minél tovább futsz, annál gyorsabb leszel, egészen addig, amíg el nem éred a maximális sebességet. Nem használhatod a Plainsrunningot harc közben, víz alatt, vagy zárt helyiségben. Megnöveli a mozágis sebességed.

A Plainsrunning egy kizárólag taurenek számára elérhető képesség volt. Eredetileg a taurenek nem rendelkeztek hátassal, így amikor elérték a 40. szintet, beszélniük kellett Saern Priderunnerrel, Thunder Bluff Hunter Rise részén. A Plainsrunning képesség egy aura volt, a hátasokhoz hasonló megszorításokkal, azonban működési mechanizmusuk más volt. A Plainsrunningot az 1.1-es patchben kivették a játékból, és helyette a kodók lettek a taurenek faji hátasai.

Egy post a Wowheadről:

I d é z e t:

Egy képesség, amit nem is annak szántak... Eredetileg egy 40-es szintű, csak taureneknek elérhető buff volt. Ha 10 másodpercig futottak, megkapták a buffot, melynek maximális sebessége a hátasokéval egyezett meg. 60-as szinten megkapták a képesség következő verzióját, amely már epikus hátas szintű sebességet biztosított. Csak a játék béta verziója során létezett. Természetesen oka volt annak, hogy kivették a játékból, többek között: Tulajdonképpen minden hátas elővételi ideje 3 másodperc volt, és csak a dazed debuff szakította meg azokat. A játékosok nem szálltak le csak azért, mert egy helyben álltak. Azonban a taureneknél ez máshogy volt. Minden egyes alkalommal tíz teljes másodpercig tartott a maximális sebesség elérése, ami rögtön eltűnt, amikor valami MEGÜTÖTTE őket (illetve a harcba keveredés is ilyen hatású volt). Emellett ha a játékos megállt, a buff ismételten lejárt, és megint tíz másodpercig tartott, míg újra használhatták. Ezeket a korlátozásokat azért vezették be, hogy a taurenek ne rohangászhassanak körbe-körbe PvP közben, azonban a normál hátasokhoz képest a képességet rosszabbá, illetve kiegyensúlyozhatatlanná tették. A végső lökést az adta, hogy általában a legrosszabbkor jött be a buff, ami sok nem várt pullhoz vezetett.

Külső hivatkozásokSzerkesztés

Wowhead Wowhead
Thottbot Thottbot
Allakhazam Allakhazam

  • Personal Mounts A régi Blizzard oldal, amely a Plains Running képességet reklámozza

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki