Fandom

World of Warcraft Wiki

Quilboar

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Quilboar
Image of Quilboar
Faj

Unknown

Karakterosztály

Gyógyító, Törzsfőnök, Barbár, Harcos, Sámán, Gyökér-szövő, Geomancer, Vadász, Zsivány, Kém

Hovatartozás

Független, Falka

Helyszín

Azeroth, Razorfen Kraul, Razorfen Downs

TörténetSzerkesztés

A Quilboarok a vaddisznó őstől, Aggamaggan-tól származnak, aki maga is részt vett az Ősök Háborújában (War of the Ancients). Miután az Aggamaggan egy csatában megsérült, majd menekülni próbált és miközben a halál árnyéka rávetült vér csöpögött testéből, melyből óriási gyökerek nőttek ki, amiket a Quilboarok szentként tisztelnek és otthonként használják. A Quilboarok törzsi szervezettségben élnek, melynek vezetője a Törzsfőnök, őt követi a fősámán és végül a többi sámán és harcos.
Quilboars.jpg
Gyakoriak köztük a Vízkeresők is, akik a Pusztákban vándorolnak forráshelyeket keresve. A Quilboarok megkeseredtek mesterük halála után és gyűlöletet kezdtek táplálni nemcsak a többi lény, de egymás iránt is, így több törzsre különültek el. Később háborúzni kezdtek a taurenekkel és az éj elfekkel, majd a nemrég megérkező orkokkal is.
Lich.jpg
A Horda Kalimdoron élő fele több féle képpen is megpróbálta kiűzni a sertés-embereket Durotarból és a Pusztákból, ám azok nem hagyták magukat. Legnagyobb telephelyük Razorfen Kraul, mely már évszázadok óta fennáll. Mostanság Amnennar a Jéghozó (Coldbringer) telepedett le Razorfen Kraul egy részén és terjeszteni kezdte a Lidérc Király (Lich King) hitét. Azok akik szívükbe fogadták a tanokat Halálfej Kultistákként (Deadhead Cultist) lettek ismertek. A Falka és ügynökei egyre nagyobb számban jelentek meg a városban és végül kialakult Razorfen Downs.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki