Fandom

World of Warcraft Wiki

Rónin

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

AllianceLánghajú Rónin
Image of Lánghajú Rónin
Titulus

Lánghajú, Sárkányszívű, Kirin Tor Vezére

Nem

Férfi

Faj

Ember (Emberszerű)

Karakterosztály
Hovatartozás
Foglalkozás

A Kirin'Thor volt vezetője

Helyszín
Állapot

Meghalt

Rokonság

Szélfutó Veréza (feleség),
Giramar és Galadin (iker fiak),
Szélfutó Alléria és Szélfutó Szilvánász (sógornők),
Arator (unokaöcs),
Szélfutó Lirat (sógor),
Szélfutó Zendárin (feleségének unokatestvére)

Mentor
Tanítvány

Illidan (volt tanítvány)

Rónin a Kirin Tor egykori vezetője és varázslója.Nagyhatalmú mágusként kulcsszerepet játszott az orkok legyőzésében a Második Háború végén.Kiszabadította a sárkánykirálynő Alextrazát a Sárkánybendő klán fogságából, és legyőzte annak vezetőjét Csontzúzó Nekrost, a rendkívüli hatalommal rendelkező boszorkánymestert.)

Ahogy a viszály egyre erősödött Northrendben, úgy Rohnint is a frontra hívta a kötelesség, hogy számos varázslóval együtt újraépítse Dalarant és hogy később annak váljon. A "Lánghajú" elnevezés nem tisztázott, hogy vezetékneve e vagy sem,de gyakran utalnak rá ezen a néven. A Sárkány éjszakája című képregényben felmerült az is hogy Rónin valódi neve "Ronin Draig'cyfail" vagyis egy fordítás szerint Sárkányszívű Rónin.

A Második és Harmadik háború Szerkesztés

180px-Rhonin.jpg

Rónin a Halálszárny című könyv borítóján

Rónin egykoron a Kirin'Thor egy ígéretes varázslója volt amíg egy küldetésben egy rosszul alkalmazott varázslattal megölte mellé osztott mágustársait. Már száműzték volna a mágusrendből, de egy Khaz Modanba szólító igen veszélyes küldetés formájában mégis esélyt kapott arra, hogy bűneiért vezekeljen. Krázus a Kirin'Thor egyik magas rangú vezetője, meggyőzte Rónint hogy vállalja a veszélyes feladatot, ezzel visszaszerezve korábbi hírnevét és becsületét. Küldetése teljesítésében segítségére volt a kísérőnek mellé kiadott elf Gárdista Szélfutó Veréza, Sárkányölő Falstad, a Vadpöröly klán törpe harcosa, és Krázus a sárkánymágus.

Egy darabon segítségére volt a gonosz sárkány Halálszárny is, de mint később kiderült, ő csupán fel akarta őt használni arra hogy ellophassa Alextraza tojásait, hogy azokat megfertőzve újrateremthesse kihalófélben levő fajtáját. Egy a Halálszárny pikkelyéből készült drágakővel sikerült elpusztítania a Démonlelket (másik nevén Sárkánylelket) ezzel felszabadítva Alextrazát a fogságból.

A küldetés során Rónin és Veréza egymásba szerettek és később össze is házasodtak. Rónin, Krázussal és Verézával együtt azon kevesek közé tartozott, akik túlélték a harmadik háborút, aminek mind Dalaran, mind Quel'Thalas áldozatául esett, miután Arthas herceget elragadta az őrület, és földig rombolta a két várost. Rónin családjának nagy része elesett a harmadik háborúban az andorhali ütközetben. Mialatt Rónin és Veréza éppen ikreik születését várták, Rónint újra elszólította a kötelesség hogy segítsen Krázusnak egy rendellenesség felkutatásában. De a rendellenesség visszarepítette őket a Légió első érkezésének idejébe.

Az Ősök HáborújaSzerkesztés

Rhonin Pic.jpg

Rónin a Meghasadt Föld című könyv borítóján

Utazása során olyan legendás lényekkel ismerkedhetett meg mint Cenarius és több félisten, barátságot kötött olyan jelentős személyekkel mint Szélvihar Malfurion és Ilidan, Árnydal Maiev és Jarod, Hollócsőr Kul'Taros és Szellőszó Tyranda. Ezalatt az idő alatt Illidan mentorává is volt, leginkább azért hogy a fiatal és vakmerő varázslót kordában tartsa. Illidan kitartó próbálkozásainak és tetteinek ellenére, gyakran kellett az ifjú elf hibáit helyrehoznia. Miután Illidan lepaktált Sargerassal, Rónin átvette a Holdőrség irányítását akikért korábban Illidan felelt. Bátor tetteiért cserébe Nozdormu visszavitte Rónint a saját idejébe, hogy egy percet se veszítsen gyermekei születésének pillanatából. Később barátságot biztosított nekik a Bronz sárkányokkal.

A Lidérc király haragja Szerkesztés

Rhonin Ulduar Trailer.jpg

Rónin a Secrets of Ulduar trailer-ben

Rónint felkérte a mágustanács hogy legyen a Kirin'Thor varázslóinak és Dalaran újjáépült városának vezetője. Habár legfőbb vágya volt, hogy családjával maradhasson,kötelességtudata soha nem engedte volna hogy egy ilyen fontos pozíciót visszautasítani, mivel továbbra is segíteni kívánta a Szövetséget. Tirion Fordringhez hasonlóan, Rónin végig hűséges maradt a Szövetséghez a Hordával való újonnan kialakult ellenséges viszony alatt is. Mikor Bronzszakállú Brann aggasztó hírekkel tért vissza ulduari expedíciójáról, Rónin tanácskozásra hívta a Szövetség és a Horda vezetőit, név szerint Varian Vrynn-t, Jaina Proudmore-t, Thrallt és Pokolsikoly Garrosht. Mikor Varian és Garrosh nézeteltéréseik miatt egymásnak estek, Rónin kénytelen volt szétválasztani a hadakozó feleket. Végül a tárgyalás kudarcba fullad és a tanácskozók elhagyják a termet. Később Rónin megküzdött az akkor már teljesen eszét vesztett sárkánnyal Maligossal, a Mágia megtestesítőjével, akinek feltett szándéka volt hogy minden mágia használót eltöröljön a föld színéről.

Theramore bukása (Pandaria titkai előzmény) Szerkesztés

Rónin végül életét vesztette a Theramorért vívott csatában ahol örököséül Jaina Proudmore-t jelölte ki.

Tulajdonságai és személyisége Szerkesztés

Rónin bár nagy hatalmú varázsló volt, sok más tudományban jeleskedett, mint remek kardforgatói készség (ezt még a harmadik háborúban sajátította el), továbbá képes a Furbolgok nyelvét fordítani és beszélni. Rónin igen forrófejű volt, aki mindig előbb cselekedett, mint gondolkodott. Ennek ellenére felelősségteljes családapa volt, illetve remek volt a humorérzéke.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki