Fandom

World of Warcraft Wiki

Rúnakovácsműhely

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A rúnakovácsműhely (runeforge) a kovácsműhely egy speciális típusa, amelyet a halállovagok használnak arra, hogy rúnajeleket gravírozhassanak fegyvereikbe. A rúnakovácsműhely szükséges arra, hogy fegyverein módosíthassa a meglévő rúnákat (a rúnakovácsolás során). Rúnakovácsműhelyek alapból megtalálhatók Acherus: az Ében Erőd felső termében (a teleportáló használatával). További rúnakovácsműhelyek találhatók még az Árnykripta (Shadow Vault) és a Mord'Rethar: A Halálkapu (..The Death Gate) erődjében, igaz, ezekben ellenséges mobok tanyáznak.

Runeforge.jpg

Rúnakovácsműhely Acherus-ban.

Az Árnykriptát egy kisebb küldetéslánc után el lehet foglalni, amely során az Ében Penge Lovagrend (Knights of the Ebon Blade) kezére kerül az erőd, így használhatóvá válnak a Kripta rúnakovácsműhelyei. Egy rúnakovácsműhely található még a Jégkorona Fellegvár (Icecrown Citadel) belsejében, közel ott, ahol Darion Mograine áll a Fény Kalapácsa (Light's Hammer) résznél. Ezt a rúnakovácsműhely egy heroikus raid-küldetés, a Neutral 15.gifThe Sacred and the Corrupt teljesítése után vehetik igénybe a halállovagok.

Darion's Runeforge, Icecrown Citadel.jpg

Rúnakovácsműhely a Jégkorona Fellegvárban

Razuvious tanító felé tartva lehet látni még rúnakovácsműhelyeket Naxxramas nekropoliszon belül is, de ezek csak díszelemek, ezért a játékosok számára használhatatlanok.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki