Rúnakovácsolás

A Rúnakovácsolás (angolul: Runeforging) a halállovagok saját képzettsége, amellyel rúnajelekkel erősíthetik meg fegyvereiket. Ehhez kell egy rúnakovácsműhely, amelyet három helyen lehet találni: A Keleti Járványföldek ege felett lebegő Acherus: az Ében Erőd felső termében, a Jégkorona északi részén található Árnykripta, és ugyancsak a Jégkorona északkeleti részén, Mord'Rethar: A Halálkapu erődjében. Egy kisebb küldetéslánc után az Árnykripta -mivel addig az ellenséges Csapás uralja- az Ében Penge Lovagrend kezére kerül, így már lehet használni a kripta belsejében található rúnakovácsműhelyeket.

A Rúnakovácsolás ikonja

A bevésési folyamat Szerkesztés

Nyisd meg a varázskönyvedet (Spell Book) és lapozz az Általános (General) ablakba, majd keresd meg a Rúnakovácsolás ikonját. Ezután jelenik meg a megtanult rúnák listája, amelyek közül válassz ki egyet és kattints az Belevésés (Engrave) gombra. Miután a kurzor kék körvonalat kapott, kattints arra a fegyverre, amelyekre a rúnát akarod vésni. Ezt segítendő, érdemes megnézni, hogy egyáltalán a karakter hordja is a fegyvert vagy a táskákba van még. A belevésés ezután pár másodperc alatt végbemegy.

Korlátozások Szerkesztés

A rúnabájolások permanens bűvölésnek felelnek meg, és minden esetben felül is írják a közönséges bűvöléseket is, mint a Berzerk. A rúnával vésett fegyvereket nem lehet átadni más játékosoknak, és nem lehet aukcióba helyezni sem.

A Bind to Account fegyvereket, mint a Bloodied Arcanite Reaper, nem lehet rúnákkal megerősíteni, mert hibaüzenetet ad, miszerint a tárgy szintje túl alacsony.

Rúnák Szerkesztés

A 3.3.0 javítás után ezek a rúnavésetek a halállovag 3 alaprúnájához lettek kötve, így a választott vésetet csak a megfelelő aktív rúna birtokában lehet a fegyverre kaparni. Az eddig elérhető tíz rúnából négy mindkét fegyvertípusra rákerülhet, három véset csak az egykezes és ugyancsak három véset csak a kétkezes fegyverekre rakható. Egyszerre csak egy rúna véshető egy fegyverre.

Ikon Rúnavéset Típus Szintkövetelmény Fegyvertípus Leírás
Spell shadow chilltouch.png Hamugleccser (Cinderglacier) Fagy 55 Bármelyik Esélyt ad arra, hogy az elkövetkező két Fagy vagy Árny-alapú mágiának ereje 20%-ot növekedjen. 30 másodpercig tart ki a hatás.
Spell frost frostarmor.png Borotvajég (Razorice) Fagy 55 Bármelyik Fagysebzésként kapsz 2%-nyi extra fegyversebzést és esélyt arra, hogy megnövekedjen a célpont faggyal szembeni gyengesége.
Spell shadow antimagicshell.png Varázsoszlatás (Spellbreaking) Szentségtelen 57 Egykezes Minden varázssebzés 2%-át eltéríti.
Spell shadow antimagicshell.png Varázstörés (Spellshattering) Szentségtelen 57 Kétkezes Minden varázssebzés 4%-át eltéríti.
Spell holy harmundeadaura.png Líchcsapás (Lichbane) Vér 60 Bármelyik Tűzsebzésként 2%-nyi extra fegyversebzést ad vagy 4%-nyit Élőholt célpontok esetében.
Ability parry.png Kardzúzás (Swordbreaking) Vér 63 Egykezes Megnöveli a hárítás esélyét 2%-al és csökkenti a lefegyverzés időtartalmát 50%-al.
Ability parry.png Kardtörés (Swordshattering) Vér 63 Kétkezes Megnöveli a hárítás esélyét 4%-al és csökkenti a lefegyverzés időtartalmát 50%-al.
Spell holy retributionaura.png Bukott Lovag (Fallen Crusader) Szentségtelen 70 Bármelyik Esélyt ad arra, hogy 3%-ot visszagyógyulj és hogy 15 másodpercre megnövekedjen a teljes erőd 15%-al.
Inv sword 61.png Nerubián Irha (Nerubian Carapace) Fagy 72 Egykezes Megnöveli a védelmet 13 ponttal és a teljes állóképességet 1%-al.
Inv sword 130.png Kőbőrű Vízköpő (Stoneskin Gargoyle) Fagy 72 Kétkezes Megnöveli a védelmet 25 ponttal és a teljes állóképességet 2%-al.

Forráshivatkozás Szerkesztés