FANDOM

Ragefire Chasm
RFC , Tűzharag-szakadék

Ragefire Chasm

Ragefire Chasm betöltő kép

Helyszín
Faj(ok)
End boss

Bazzalan

Tanácsolt szint

13-16

Minimum szint

8

Játékos limit

5 (10) Fő

Ragefire Chasm - A Tűzharag-szakadék insta Orgrimmarban található. Bejárata az Árnyhasadék-ban van, közvetlenül Neeru Fireblade sátra mellett. A lávabarlang otthont ad az ellenséges troggok néhány példányának, és a Lángoló Penge követőinek. Ez a társaság a közelmúltban kezdte működését a környéken.

Ez az egyik legrövidebb insta a játékban, s egyben a legkönnyebb is. Rengeteg hordás játékos itt kezdi instapályafutását.

Története Szerkesztés

A Tűzharag-szakadékot elsőként Gazlowe, a goblin mérnökök vezetője fedezte fel, amikor Rexxar látogatást tett Orgrimmarban. Ekkor fedezte fel, hogy egy tüzes szakadék található Orgrimmar alatt. Később a troggok egyik legerősebb klánjának tagjai, a Tűzharag troggok vették birtokba a szakadékot, és a mély, lávával töltött alagutakat. Magatha, a taurenek látnoka arra törekedett, hogy békét kössenek ezekkel a lényekkel, de ellenséges viselkedésükkel semmit se tudott kezdeni. Rájött, hogy a troggokat hidegen hagyja a diplomácia, és veszélyes ellenségei lehetnek a Hordának, ha nem tesznek valamit.

A titokzatos Árnyéktanács egyik szektája is a szakadékban lelt menedékre. Ezt a szektát a Perzselő Pengének hívják, vezetői: Taragaman, az Éhező, egy veszélyes felgár; Jergosh the Invoker, egy erős boszorkánymester és Bazzalan, egy szatír. Csak a megfelelő pillanatra várnak, hogy előbújjanak sötét rejtekhelyükről, és elpusztítsák mindazt, amit a Horda felépített a környező vidékeken.

Térképek Szerkesztés

Ragefire Trogg1

Tűzharag troggok

RFC map

Ragefire Chasm térképe

E: bejárat az orgrimmari Árnyhasadék felől
1. Maur Grimtotem és Oggleflint
2. Taragaman, az Éhező
3. Jergosh the Invoker
4. Bazzalan

  • WoW-Pro Map bossokkal, küldetés célokkal, és ajánlott útvonalakkal.

Tippek, trükkök az instához: Szerkesztés

RFCbosses

Ragefire Chasm bosses

Mivel ez a legalacsonyabb szintű insta a játékban ( a 8-as szintű játékosok már bemehetnek), a hossza, és a főbossok lootja nem hasonlítható össze a többi instáéval. Viszont kellő tapasztalatot lehet szerezni, és kiváló bevezető azoknak, akik csak ismerkednek a játékkal

Előkészületek Szerkesztés

A csapatba, amellyel együtt mész meghódítani a szakadékot, érdemes olyan játékosokat behívni, akiknek különbözik a képessége a tiedtől. Ha megfelelő szintű játékosokat szedsz össze, semmi sem állíthat meg. Egy healert mindenképpen vigyél magaddal, hogy valakinek legyen gondja a sérült csapattagokra. Ha valaki meghal, akkor hosszú sétára számíthat, mert a temető Orgrimmaron kívül helyezkedik el. Ne feledd, hogy a Tűzharag-szakadékban az összes mob elit. Ezek sokkal erősebbek, mint az átlagos mobok. A legfontosabb eszköz ezen ellensé-gek legyőzéséhez a csapatmunka, ez mindennek a kulcsa.

A Tűzharag-szakadékban Szerkesztés

Az insta elején néhány elementálba fogtok ütközni, legyőzésük után találkoztok először a troggokkal. Ezek a mobok nem okozhatnak nehézséget, és egy küldetéshez is meg kell ölni őket (Testing an Enemy's Strength). Arra figyeljetek, hogy ne húzzatok be sokat egyszerre, vagy elég hamar problémáitok lesznek. Miután végigharcoltátok magatokat a nyugati párkányon, és felértetek a csúcsra, ott találjátok Maur Grimtotem testét. Itt letudhattok egy újabb küldetést.

A troggok újabb csapatának elintézése után folytathatjátok utatokat, amely újabb elementál mobok között vezet tovább. Ezek 1-2 fős kis csoportokban jönnek, könnyű ellenfelek. Innestől kezdve belebotolhatsz a Perzselő Penge kultistáiba is. Minél többet öljetek meg belőlük, mert ők dobják a könyveket, melyek a The Power to Destroy küldetéshez kellenek. Ők már általában 2-3 fős csoportokban támadnak, itt már nagyobb odafigyelés szükséges.

Miután megtisztítottátok az utat, eljuttok egy lávatóhoz, melynek közepén egy hatalmas démonúr áll, az insta egyik legerősebb bossa: Taragaman, az Éhező. Viszonylag könnyű elintézni, ha egy tanknak sikerül rendesen megfogni, a dpsek gyorsan leapríthatják. Erősebbet üt, mint a többi mob az instában, és van egy támadása, amelyikkel belelökhet a lávába, vagy belök a többi mob közé. Megölése után ne felejtsétek el lootolni, mert a szíve kell egy küldetéshez.

A démon elleni csata után a következő két célpont a Perzselő Penge két vezető-je: Bazzalan, és Jergosh the Invoker. Jergosh közvetlenül Taragaman után van, míg Bazzalanhoz a Jergoshtól jobbra lévő párkányon lehet feljutni.

Mindkét bosst könnyű legyőzni, ha nem húztok be más mobot csata közben. Ha végeztetek velük, akkor az instát is befejeztétek, mehettek vissza a bejárathoz. Ha minden csoportosulást meg akartok ölni, akkor kicsivel több, mint egy órát is igénybe vehet az insta, de megéri végigvinni az öt küldetés és a kék cuccok miatt.

Küldetések Szerkesztés

Küldetés neve Küldetésadó NPC Zóna
Horde 15 Horda küldetések
Horde 15 [12] Hidden Enemies (Pre-requisite) IconSmall Orc MaleHorde 15 Thrall Grommash Hold, Orgrimmar
Horde 15 [12] Hidden Enemies (2) (Pre-requisite) IconSmall Orc MaleHorde 15 Thrall Grommash Hold, Orgrimmar
Horde 15 [16] Hidden Enemies (5) IconSmall Orc MaleHorde 15 Neeru Fireblade Cleft of Shadow, Orgrimmar
Horde 15 [15] Testing an Enemy's Strength IconSmall Tauren MaleHorde 15 Rahauro Elder Rise, Thunder Bluff
Horde 15 [16] Searching for the Lost Satchel IconSmall Tauren MaleHorde 15 Rahauro Elder Rise, Thunder Bluff
Horde 15 [16] Returning the Lost Satchel IconSmall Tauren MaleHorde 15 Maur Grimtotem Inside Ragefire Chasm
Horde 15 [16] Slaying the Beast IconSmall Orc MaleHorde 15 Neeru Fireblade Cleft of Shadow, Orgrimmar
Horde 15 [16] The Power to Destroy... IconSmall DreadlordHorde 15 Varimathras Royal Quarter, Undercity
Neutral 15 Küldetések kasztoknak
Horde 15 Ui-charactercreate-classes paladin [23] The Path of the Adept IconSmall BloodElf MaleHorde 15 Knight-Lord Bloodvalor Farstriders' Square, Silvermoon

*Quests that actually take the player into Ragefire Chasm are highlighted.

Küldetés jutalmak Szerkesztés

Final quest in the Horde 15 [15+] Hidden Enemies chain:

Horde 15 [16+] Returning the Lost Satchel:

Horde 15 [16+] The Power to Destroy...:

Final quest in the Horde 15 Ui-charactercreate-classes paladin [23] The Path of the Adept chain:

Insta lényeiSzerkesztés

Fájl:Searing Blade1.jpg

EncountersSzerkesztés

Bosses Monsters

Mobok Szerkesztés

Trash mobs in Ragefire Chasm include:

Loot Szerkesztés

See Ragefire Chasm loot.

VideókSzerkesztés

Project Lore: Ragefire Chasm

Külső hívatkozásokSzerkesztés

Sablon:Orgrimmar

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki