Fandom

World of Warcraft Wiki

Ratchet

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Neutral Kilincsmű
Ratchet.jpg
Legfőbb vezető(k)
Másodlagos vezető(k)

kereskedő grófok (Trade Princes), és Merész Bt. tagok (Venture Co.)

Membership

Gőzkerék Kartel (Steamwheelde Cartel)

Population

7'000[1] 9'000[2] 20'000[3]

Faj(ok)

jelentése: Kilincsmű

Része a Gőzkerék Kartelnek (Steamwheelde Cartel), ez a goblin város egy semleges kikötő azok számára kik kereskednek vagy szolgáltatásokat vennének igénybe Barrens területén.

A Keresztúttól (Crossroads) Keletre haladva a tengerparton találhatjuk meg. A legtöbb küldetés 15-ös és a 25-ös szint között található, de akadnak nagyobb szintre való küldetések is, mely a karakterfejlődés folyamán bukkan majd elő. Kilincsmű egy kikötőváros, melyet kereskedőgrófok uralnak. Javarészt Goblinok lakják a várost, akik nem tesznek különbséget Horda és Szövetség között. Ebből következőleg mindenki igénybe veheti szolgáltatásaikat.

A város a kereskedelemből, szórakoztatásból, és a vendéglátásból él. Az itteni piacon minden eladó, olyan eszközök melyre szüksége lehet bármely vándorléleknek, olyan általános vagy egzotikus cikkek melyeket iszonyú nehéz beszerezni, vagy éppen olyan fölösleges kacat ami esetleg porfogónak jó, de józan eszű meg nem venné. A piacon kívül találhatunk itt fogadót, kaszinót, bankot, bordélyházat, éttermet, teaházat, és kocsmákat, de természetesen mindennek megvan a maga árfekvése. Kilincsmű vendéglátóegységei képesek kielégíteni minden igényt a legszakadtabb matróztól, egészen a legkifinomultabb ízléssel rendelkező uraságokig. Itt található Kalimdor legnagyobb kikötője, mely forgalma számottevő. A világ tengereit járó fásult tengeri-medvék mindig megpihennek itt és a hullámoktól megszabadulva belevetik magukat az éjszakai életbe, míg a kötelesség vissza nem szólítja őket a fedélzetre. Nem csak kereskedelmi járatok fordulnak meg errefelé. A kalózhajók is szabadom járhatnak kelhetnek Kilincsmű vizein, ezzel olykor nem kevés galibát okozva. Kilincsmű egy amolyan forró pont ahol minden fajta féle lény megfordul, különböző kúltúrákból és különböző anyagi helyzettel. Ez olykor feszültségeket szül melyeket a városi goblinőrség megpróbál fékentartani, a nyugalom fenntartása érdekében. A város nem áll meg egy percre sem. Éjszaka fényei már messziről látszanak a tengerről. Minden üzlet nyitva áll mindenki számára ugyanúgy mint nappal. Esetleg más a felszolgáló lány. Kilincsmű megközelíthető karavánnal, gyalogszerrel, hajóval, zeppelinnel, vagy egyéb egzotikus módon.

A várost perpillanat Gazlowe vezeti, mint Kilincsmű felügyelője. A Gőzkerék Kartel (Steamwheelde Cartel) rajta tarja óvó szemeit a városon, a kereskedő grófok (Trade Princes) által kik szabad hatalmat adnak Gazlowenak. Kilincsmű afféle tervezési bázisként is szolgál a Merész Bt. (Venture Co.) tagjai számára. A Betéti társaság egyébként a kapzsi vállalkozók, valamint a rossz hírű goblin izompacsirták gyűjtőhelye. Ők is bekapcsolódnak a helység vérkeringésébe, és csillogó szemmel várják a termékekből érkező hasznot.

A Warcraft Világában Szerkesztés

Kalimdor Keleti partján található, négy égtáj felől megközelíthető. Tranzit szerepe jelentős, mind két frakció esetében.

Barrens más területeihez hasonlóan ez is egy kis tűzfészek, mindennapi konfliktussal a Horda és a Szövetség tagjai között. Orgrimmar és Stormwind viszonylagos közelsége, megmérgezi a helyet, és távol sem képes semleges maradni, mint pl: Örökpillantás (Everlook). Hisz mind a két fél saját vonzáskörzetéhez sorolja a várost.

Kilincsmű közel van a Keresztúthoz (Crossroads), ezért hát a kalamajka kedvelő szövetség tagjai itt gyülekeznek a tengerentúli Préda öbölből (Booty bay) egy kis Barrensi razziára.

Létesítmények Szerkesztés

Bank

Temető (A városon kívül)

Fogadó, benne tűzhely

Felszerelés javítás

kovácstűzhely, üllő

fegyverkovács

Kikötő

Repülési pont

Utasszállítás Szerkesztés

légi

Alliance 15.gifAstranaar

Alliance 15.gifTalrendis point

Alliance 15.gifTheramore Isle

Horde 15.gifCrossroads

Horde 15.gifOrgrimmar

Neutral 15.gifGadzetzan

vízi

Neutral 15.gifBooty bay

Kaszt mester (Class trainer) Szerkesztés

Boszorkánymesterek találhatóak a csillagvizsgáló feletti toronyban

Szakmai gyakorlat, (Profession) Szerkesztés

Mérnökök (Engineer) tehetnek szert további tanulmányokra, a csillagvizsgálóban.

Áruk Szerkesztés

Hal áru

Kereskedelmi és általános szükségleti cikkek

Fegyverek

Pajzsok, páncélok

fegyverkovács

mérnök cikkek

ételek italok

--Ügyek 2009. június 14., 15:58 (UTC)

forrás (szabad fordításban): [4]

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki