Fandom

World of Warcraft Wiki

Sötétlándzsa Törzs

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Történet

Warcraft III

Míg a Folyótövis Völgyben a törzsek hadakoztak, addig a kitaszított Sötétlándzsások egyre csak pusztultak, a szomszédságukban élő murlocok által. Szerencsére megmentésükre érkezett a hajótörést elszenvedő Thrall. Sen'jin felvázolta előtte a helyzetet, mire a Hadfőnök a segítségét ajánlotta föl. Ám ekkor megérkeztek a murlocok és elrabolták a trollok és orkok nagy részét, majd elkezdték őket feláldozni a tengeri boszorkánynak. Azonban hamarosan abbamaradt az áldozás, mivel megérkezett a Thrall segítségére siető Horda. Habár a murlocokat legyőzték, Sen'jint feláldozták, ám utolsó erejével még beszámolt a Hadfőnöknek a látomásáról, miszerint a törzsét neki kell kivezetnie a biztos pusztulásból. Ezt hallva Vol'jin hűséget esküdött Thrallnak és együtt elindultak Kalimdorra. Ám Vol'jin a Visszhang Szigeteken leszállt a hajókról a népével együtt és elkezdték felépíteni falujukat. Az építési munkálatok jól haladtak, ám ekkor megérkezett a Büszkerév Daelin által vezett kul tirasi flotta és rátámadtak a trollokra. Éppen időben érkezett Rexxar és Chen Stormstout, akik a denevérlovasok segítségével visszaszorították a seregeket. Bár megmenekültek újabb veszély fenyegette a törzs tagjait, ugyanis Zalazane boszorkánydoktor aljas voodoo mágiájával elkezdte uralma alá hajtani a trollok nagy részét. Vol'jin, -mivel nem tudta mi a gond forrása- kivezette a megmaradt népét és apja tiszteletére felépítette Sen'jin Falvát Durotar délkeleti partján. Maga a törzsfőnök Orgrimmarba tette át székhelyét és onnan figyelte a Horda lépéseit. Hosszú ideig nem tűntek fel különösebben.

Csak pár tábort hoztak létre Desolace-ben, Sötétzsákmány Falvát és később Zangarmarshban Zabra'jint és a Mocsáripatkány Előőrsöt. Ezzel szemben a Kataklizmának lényeges szereplői lettek.

Cataclysm

Vol'jin rájött, hogy az orkok folyamatosan rabolják a készleteiket, ezért kénytelen volt kiköltözni Orgrimmarból és megpróbálni visszaszerezni otthonukat, a Visszhang Szigeteket (Echo Isles). A küldetés, pár kalandor segítségével sikerrel járt és felépítették Sötétlándzsa Falvát. Ezután Vol'jin elment a trollok hat éves találkozójára, a Zandalarik meghívására. Itt Zul Próféta felvázolta előttük a helyzetet és felfedte előttük terveit. A gurubashikat vezető Jin'do és az amanik új ura Daakara örömmel elfogadták az ajánlatot, ám Vol'jin nemet mondott. Erre válaszul Zul hadat üzent nekik. Vol'jin személyesen vezette a hadjáratot Zul'gurub és Zul'aman ellen. Azonban nem az őt eláruló Garrosh segítségét kérte, hanem a Szövetségét (Alliance) és a trollok ősi ellenségéét, az elfekét.

Mists of Pandaria

Vol'jin személyesen részt vett a Hullámok Háborújában és Pandaria felfedezésében, ám a Kun-lai Oromnál Garrosh lelökte a hegyről és csak kis híja volt, hogy meghaljon. Ezután visszament Durotarba, ahol Sen'jin Falvát megtámadta a Kor'kron, azonban szerencséjére segítségére sietett pár kalandor, Chen Stormstoutal és Thrallal együtt. Az ostromot visszaverték és még arra is volt erejük, hogy az Örjöngő Dombokat elfoglalják, ezzel kiszabadítva elfogott testvéreiket. Vol'jin személyesen is hadat üzent Garroshnak és megszervezte a Sötétlándzsások ellenállását.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki