Fandom

World of Warcraft Wiki

Silvershard Mines

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

NeutralSilvershard Mines
Level: 90
Silvershard Mines loading screen.jpg
Helyszín
WorldMap-STVDiamondMineBG1.jpg

A Battleground térképe

Diamonds! Stranglethorn Vale’s Silvershard mines are full of the gleaming gems, and, while they’re pretty to look at, they’re far more important for what they can buy: new blades, ballistae and battle-gear for the soldiers of the Alliance and Horde. Neither faction wants its opposition digging up diamonds – not when the other option is to spill their enemies’ blood on the rocks and make off with the loot in Venture co. mine carts![1]

Silvershard Mines a egy 10vs10, resource race típusú battleground level 90-es játékosok számára. A Battleground a Mists of Pandaria kiegészítő 5.3.0 patchel került a játékba. A battleground helyszínéül Stranglethorn Vale szolgál, ezen a battlegroundon a feladato, hogy a frakciónk elsőként érje el az 1600 erőforrás pontot azzal, hogy a lehető legtöbb bányakocsit szerzik meg maguknak.

Játékmenet Szerkesztés

  • The Silvershard Mines hasonló Arathi Basin-hez és Eye of the Storm-hoz, ahol a fő cél az 1600 erőforrás pont megszerzése az ellenséges frakció előtt.
  • A játéktér közepén 3 bányakocsi indul el a 3 előre meghatározott végcélja felé.
Stvdiamondminebg.jpg

Ezeken a sineken haladnak a Bányakocsik
az alagutak felé
  • Több pálya tartozik egy bányakocsihoz, bizonyos pontokon lehetőség van pályát változtatni.
  • Minden egyes bányakocsi körül egy látható kör van.
  • A körön belül lehetőség van "elfoglalni" a bányakocsit hasonlóan, mint az Eye of the Storm battlegroundon. Amíg a játékosok ezen a körön belül tartózkodnak, láthatják a PvP foglalás sávot két végében a vörös és a kék színekkel.
  • Az aktuálisan elfoglalt bányakocsik után a játék erőforráspontokat generál.
  • Amint a bányakocsi eléri a végcélját, a frakció mely addig kontrollálta a kocsit nagyobb mennyiségű erőforrás pontot szerez, hasonlóan az Eye of the Storm zászlófoglaláshoz.

AchievementekSzerkesztés

KépekSzerkesztés

VideóSzerkesztés

Silvershard Mine BG Preview07:46

Silvershard Mine BG Preview

ApróságokSzerkesztés

  • Eredetileg Stranglethorn Diamond Mines volt a Battleground neve, így is volt említve a 2011-es BlizzCon-on. Ismeretlen okokból később átnevezték és a 2012-es márciusi sajtó túrán már Silvershard Mines-ként említették a fejlesztők.
  • A battleground koncepciója hasonló a Team Fortress 2 Playload játékmódjához.

Patchek és hotfixekSzerkesztés

  • Hotfix (2013-10-16): "The eastern mine cart now doesn't spawn in until shortly after the gates open."
  • World of Warcraft: Mists of Pandaria Patch 5.0.4 (patch időpontja: 2012-08-28): Hozzáadva. 

ReferenciákSzerkesztés

Külső hivatkozások Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki