Fandom

World of Warcraft Wiki

Skarlát Lovagrend

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Neutral A Skarlát Lovagrend
Scarlet Tabard.jpg
Legfőbb vezető(k)

Saidan Dathrohan főlovag (ténylegesen, a testébe bújt Balnazzar), Taelan Fordring nagyúr, Alexandros Mograine nagyúr, Abbendis főparancsnok (elvileg)

Másodlagos vezető(k)

Brigitte Abbendis, Valdelmar kereszteslovag, Demetria (jelenleg), Isillien főinkvizítor, Renault Mograine

Membership

12,000

Faj(ok)

Ember (többségben), Törpe és Nemes Elf

Főváros
Egyéb városok
Jelenlét
Elsődleges nyelv(ek)
Másodlagos nyelv(ek)
Hovatartozás

Független, formálisan Szövetség

Hozzáállás

Törvényes Gonosz

Státusz

Összeomlott, majd reformálódott Skarlát Csapássá

A Skarlát Lovagrend (angolul: Scarlet Crusade) egy szélsőséges fundamentalista szervezet, amelynek egyetlen célja az Élőhalottak kiirtása. Jelentős ellenfeleik az Elhagyottak, akik Tirisfal Tisztásokon rengeteg alkalommal támadják őket. A lovagrend több bázist fenntart Lordaeronon belül, névlegesen a Skarlát Monostor, Hearthglen, Stratholme megerősített belső katedrálisa, és Tyr Keze, ezen kívül néhány őrtornyot és kisebb tábort. Miután a Csapás megtámadta a Skarlát Enklávét a lovagrend átkelt Northrendre és átnevezte magát Skarlát Csapássá (angolul: Scarlet Onslaught).

Általános információ

Scarlet Banner.jpg

A Skarlát Lovagrend első címere, eredetileg a Lordaeron királyi címere volt.

A Skarlát Lovagrend, egy megőrült fanatikus csoport, akik minden élőhalottat el akarnak pusztítani, és annyira hevesen küzdenek, hogy bárki, aki legyen az akár élő is, ellentmond a tanaiknak, végeznek. A Nyugati Ragályföldeken, a lovagrend folyamatosan küzd a Csapással, Hearthglenből kiindulva, Lordaeronban pedig az Ezüst Kéz rengeteg lovagja csatlakozott hozzájuk, hisz kötelezettségüknek érzeték megtisztítani szülőföldjüket az élőholt fenyegetéstől. Lordaeron lerombolása után nyilvánossá vált mindenki előtt, hogy Arthas elárulta őket, így rengeteg lovag mérhetetlenül dühös lett, ezért elkezdték vadászni az élőhalottak, de rengeteg ártatlan halandót is megöltek "félreértések" miatt. Ezeknek a paplovagoknak van egy ijesztő politikájuk: Ha csak gyanú van rá hogy valaki élőholt, vagy velük társul, akkor azt meg kell ölni. Ezek a lovagok soha nem ismernék el, hogy ugyanazt a sötét utat járják, ami Arthas megörüléséhez vezetett, de köztük van néhány aki még követi a három régi erényt. Sok ember csak félelemből támogatja a Skarlát lovagjait, mert különben megölnék.

Noha a Szövetség egyet ért azzal, hogy a Csapást ki kell űzni Lordaeronból, viszont nem értenek egyet a Skarlát Lovagrend módszereivel. Sajnos a Skarlátok között sokan vannak Ezüst Kéz lovagrend tagjai közül; többnyire azok a lovagok, akik látták hogy a Csapás okozta szenvedést és pusztulást, így valami gyors és hatásos dolgot akartak cselekedni. Ez a cselekedet többnyire abból áll, hogy megölnek minden élőhalottat, legyen az tagja bármelyik frakciónak, minden élőt aki meg akarja őket állítani vagy bárkit aki szimpatizál az élőhalottakkal, vagy csak nem öli őket. Az élőhalottakkal való szimpatizáláshoz már elég annyit, hogy valaki nem ért egyet a lovagok módszereivel. Így vált a Csapás és az Elhagyottak ősi ellenségeivé, illetve azoké akik nem tudják 10 másodperc alatt bebizonyítani, hogy ők igenis élnek. Való igaz, hogy a lovagrend több élőhalott tábort pusztított el Lordaeronban, mivel Skarlát Lovagrend nem lát különbséget a Csapás és az Elhagyottak között, ezért mindkettő ellen buzgón harcol. Összegezve; a Skarlát Lovagrend egy törvényes, ám de rendkívül gonosz, fanatizált tagokból álló szélsőségesen vallásos szervezet, ami az élőhalottak kiirtásának céljából van felszentelve.

A túlzásai ellenére a Lovagrend egy igen erős szervezet a Keleti Királyságokban, és több veszélyes nekromantát és lidércet legyőzött már, sőt még Beltheris démonherceget is. A kívülállók arra számítanak, hogy vagy az élőhalottak, vagy a Lovagrend, de valamelyik el fog bukni a kíméletlen harcban, és egy így is lett.

A skarlátok egyébként bizalmatlanok minden fajjal szemben, ezért többnyire emberekből állnak, de, van néhány törp és nemes elf tisztjük is.

Human07-large.jpg

Egy lovag a lovagrendből.

A Lovagrend Története

Miután Uther a Fényőrzőt megölte korábbi tanítványa, Az Ezüst Kéz lovagjait elkezdte megtizedelni a Csapás hadai.

Isillien, aki korábban a Szent Fény papja volt, akinek az volt a feladata, hogy fenntartsa a kapcsolatot az Ezüst Kézzel. Ott megismerkedett Abbendis főparancsnokkal, és együtt képezték ki a fiatal lovagokat, hogy megleljék az igaz utat. A papok és a paplovagok közös erővel harcoltak Lordaeronért, de a Csapás körülzárta őket, és majdnem mindegyiküket lemészárolta. Sokan suttogják, hogy talán ez volt az a nap mikor, Isillien és Abbendis megőrült. Ezután együtt bejárták a bemocskolt földet, és lemészároltak minden élőholtat. Kegyetlen bosszúhadjáratuk során rengeteg lovag csatlakozott hozzájuk, ám akadt egy probléma; méghozzá az, hogy Lordaeron az ő kezükbe kerülhetett.

Egy magas rangú csoport, név szerint: Isillien, az Abbendis család tagjai (apja és lánya), Renault Mograine, Taelen Fordring és Balnazzar (Saidian Dathrohan holttestét megszállva) alapították meg a Skarlát Lovagrendet, aminek egyetlen feladata az élőholtak elleni totális háború.

Taelen Fordring, Isillien egyik tanítványa, nagyon szerette mesterét és tábornokát. Ezért odaadta családi földjüket, mely tiszta föld volt, hogy az legyen a frissen megalakult rend bázisa. A lovagrendhez olyanok csatlakoztak, akik saját szemükkel látták szeretteik halálát, és most gyilkosaik ellen kívánnak harcolni. Isillien lett a lovagrend szóvivője, és zagyva beszédeivel szította a Csapás elleni gyűlöletet.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki