Sporeggar

Sporeggar Zangarmarsh nyugati részén található város, a Sporelingek otthona. Ők a legbékésebbek az Outlandi fajok közül. A változó klíma miatt életük veszélybe került és ezért a segítséget szívesen fogadják és megjutalmazzák a megmentőiket.

ReputációSzerkesztés

Minden játékos unfriendly szintről indul, azonban könnyen el lehet érni a magasabb szinteket.

unfriendly Neutral friendly honored revered exalted Rep Megjegyzés
Ismételhető
küldetések
750 Mature Spore Sac x10
750 Bog Lord Tendril x6
750 Glowcap x10
750
750 Fertile Spores x6
750 Sanguine Hibiscus x5
Lények 15
15
  15

StratégiaSzerkesztés

A legjobb, fejlődés közben, Bog Lordok ölése, hiszen 15 reputációt ér darabja (70-es szinten a 62-es Bog Lord 15 reputációt, a 61-es 3-at ad). Az ismételhető N [64] Fertile Spores küldetés 750-el növeli a reputációt. A Fertile Spore 30%-ban esik a Marsh Walkerekből és Fen Striderekből, és ha összegyűjtöttünk hatot Gshaffnál lehet leadni. Emellett érdemes az aukciós házban is szétnézni, hogy gyorsabban haladjunk.

Ha esetleg más módon akarjuk elérni a friendly szintet, gyűjthetünk Bog Lord Tendrilt, Mature Spore Sacot vagy Glowcapot. Az Underbogból szerezető Sanguine Hibiscus szerzése is jó lehet, hiszen nagyon rövid idő alatt újra megjelennek.

Reputációszerzés 70-es szintenSzerkesztés

Célszerűbb 70-es szinten a N [64] Now That We're Friends... küldetést és ennek az ismételhető verzióját megcsinálni, mert 41,66 reputációt szerezhetünk egy lény megölésével, és így gyorsabban haladunk, mintha a 30%-ban eső Fertile Spore-t gyűjtenénk. 1056 ölés árán eljuthatunk friendlytől az exaltedig. Így aztán amint elérjük a friendly szintet a nagás küldetésekkel célszerű feljebb jutni.

Tipp: Általában ha megtámadunk egy nagát, a környékén lévő Wrekt Slave-k is megtámadnak minket. Érdemes megölni először a nagát, mert a halála után a rabszolgák békénhagyják karakterünket. Ha pedig csapatban dolgozunk az még inkább megkönnyíti a haladást, mert nem kell elosztani cuccokat a csapat tagjai között.

Unfriendlytől a NeutraligSzerkesztés

Mikor először belépünk a sporelingek falvába nem állnak szóba velünk, hiszen ekkor még barátságtalan szinten állunk, azonban három küldetéssel, amit Fahssntől kapunk el is érhetjük a Neutral szintet és immár a városban is szívesebben fogadnak bennünket.

Neutraltól a FriendlyigSzerkesztés

Ha Zangarmarshban fejlődünk karakterünkkel, akkor elég könnyen meg tudjuk szerezni a friendly reputációt. Célszerű a Spawning Glenben gyűjteni Mature Spore Sac-ot és Bog Lord Tendrilt. Ezeket a tárgyakat Fahssn-nál lehet leadni és ezek a küldetések elérhetőek és bármennyiszer ismételhetőek a friendly szint eléréséig. Törpöknek segíthet a Treasure Finding képesség, amivel könnyebben megtalálhatják a Mature Spore Sac-okat.

Neutral szinttől elérhető Sporeggarban egy küldi, amiben Glowcapet kell gyűjteni. Ezt nem érdemes megcsinálni, mert a Glowcap a fizetőeszköz a sporelingeknél, és jobban megéri az árusnál beváltani. Másrészt viszont rengeteg található belőle Zangarmarshban, és elég gyorsan lehet ezzel is növelni a reputációt. Herbalism szakmával rendelkezőknek egyszerűbb a dolguk, mivel a térkép jelzi nekik a gombák helyét. Ezzel a küldetéssel a friendly szint eléréséig növelhetjük pontjainkat.

JutalmakSzerkesztés

A reputáció szintjének megfelelő jutalmakat a Sporeggar Quartermastertől, Mycahtól, kaphatod meg, aki a falu egyik gombaházában lakik.

Mycah
Rep Item Cost Type
Neutral [Recipe: Clam Bar] Főzés (300)
[Recipe: Sporeling Snack] Főzés (310)
[Marsh Lichen]
friendly [Tallstalk Mushroom]
honored [Muck-Covered Drape] Cloak
[Petrified Lichen Guard] Pajzs
[Redcap Toadstool] Consumeable
revered [Hardened Stone Shard] Egykezes tőr
[Sporeling's Firestick] Varázspálca
[Recipe: Transmute Primal Earth to Water] Alkímia (350)
exalted [Sporeggar Tabard] Tabard
[Recipe: Shrouding Potion] Alkímia (335)
[Hewing Axe of the Marsh] N [65G3] Fhwoor Smash! Kétkezes fejsze
[Sporeling Claw] N [65G3] Fhwoor Smash! Egykezes Fist Weapon
[Sporeggar Smasher] N [65G3] Fhwoor Smash! Egykezes buzogány
[Tiny Spore Bat] Kisállat

Fontosabb tagokSzerkesztés

MásokSzerkesztés

Külső hivatkozásokSzerkesztés