Fandom

World of Warcraft Wiki

Stranglethorne vale

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Stranglethorne Vale Szerkesztés

Ez a megye Azeroth legdélebbi pontján található. A megye legnagyobb érdekessége, hogy ez volt a Troll faj őshazája még az új világ megépítése előtt. A régi Troll főváros is itt található, Zul Gurub. Szerte a megyében megtalálhatók a Troll városok romjai. A városokat az idetelepülő olajat kereső goblinok, és az egyre nagyobb seregeket felvonultató Bloodsail kalózok miatt hagyták el a Trollok, csak néhányuk döntött úgy, hogy megmarad az őshazánál, és őrzi azt, ami megmaradt a kúltúrájukból. Akárcsak a törpöket, az új troll városokat is megtalálhatjuk szerte a világban.

Gurubashi Arena Szerkesztés

Még a Trollok építették, hogy ezzel tisztelegjenek az isteneiknek, és a félreismert Voodoo mágiának. A csaták rendszeresek voltak, a legjobb Trollnak jutott az a megtiszteltetés, hogy a törzsfőnök jobbján menjen csatába, és védje őt. Az arénába vezető úthoz két kaput is építettek, hogy az örök vesztes Trollokat ott feltartóztassák, így megfosztva őket egy újabb lehetőségtől a bizonyításra.

Booty Bay Szerkesztés

Kis halászfalu volt, mára fontos kereskedelmi és közlekedési csomóponttá vált. Bátran állíthatjuk, hogy ez a világ legdélebbi városa, amely egy öbölben kapott helyet. A várostól nem messze vana Bloodsail kalózok tanyája, de a bátor goblinok mindenféle trükköt bevetve még sikeresen tartják a várost, amiben az átjáró kalandoroktól is segítséget kapnak. A goblin technológiát nem látják szívesen a városban, így csak elvétve találhatunk valami feltűnő goblin találmányt. Booty Bayből indul Ratchet-ba a hajó, így Booty Bay azon kevés városok közé tartozik, ahol a szövetség, és a horda tagjai ha kis szinten is, de békében megvannak egymás mellett.(Ami nem igaz mert gyakran jönnek nagyobb szintű karakterek a szövetségből valamint a Hordából is. Ezért gyakran van portyázás és harc a város uralmáért.)

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki