Fandom

World of Warcraft Wiki

Survivor Assistance Facilitation Expedition

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Alliance S.A.F.E
SAFE.jpg
S.A.F.E. ügynökök egyik csapata
Másodlagos vezető(k)
Faj(ok)

GnomeGnome Gnome

Műveleti bázis
Jelenlét
Elsődleges nyelv(ek)
Hovatartozás
Státusz

Aktív

A Survivor Assistance Facilitation Expedition, vagy másképpen S.A.F.E., egy Gnóm szervezet melynek célja a Gnomeregani incidenst túlélő gnómok evakuálása. Megalakulása röviddel az Operation: Gnomeregan után tehető, mikor Mekgineer Thermaplugg másodjára is halálos sugárzással árasztotta el a várost. Ezek a bátor gnómok nem csak a túlélők kimentésében, de a sugárfertőzés megszüntetésében is segítenek. Bár azon gnómok legtöbbje, akik hosszabb ideig voltak kitéve a sugárzásnak, rendszerint nem élik túl, a csapat mindig a legjobbját nyújtja hogy megszabadítsák a fertőzéstől a betegeket mielőtt az túlzottan úrrá lenne rajtuk. Bár a fő feladatuk a túlélők megsegítése, bátran felveszik a harcot a túlélőkre leselkedő és a várost ellepő troggokkal és leper gnómokkal.

Mint a gnómok legtöbbje ez a csapat is szívesen hívja segítségül a technikát a problémák megoldásában. A leper gnómok távol tartására a Target Acquisition Device-t használják, a sugárfertőzöttek megtisztítására a Sanitron 500-at, illetve vészhelyzet esetére számos teleportációs berendezés áll a rendelkezésükre.

A S.A.F.E.-nek létezik egy elit osztaga, a G-team melynek célja a veszélyes ellenfelek kiiktatása, mint Mekgineer Thermaplugg és hadnagyai.

A szervezetet Nevin Twistwrench vezeti.

TagokSzerkesztés

A G-TeamSzerkesztés

RangokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki