FANDOM

Alliance 32 S.A.F.E
SAFE
S.A.F.E. ügynökök egyik csapata
Másodlagos vezető(k)
Faj(ok)

IconSmall Gnome MaleIconSmall Gnome Female Gnome

Műveleti bázis
Jelenlét
Elsődleges nyelv(ek)
Hovatartozás
Státusz

Aktív

A Survivor Assistance Facilitation Expedition, vagy másképpen S.A.F.E., egy Gnóm szervezet melynek célja a Gnomeregani incidenst túlélő gnómok evakuálása. Megalakulása röviddel az Operation: Gnomeregan után tehető, mikor Mekgineer Thermaplugg másodjára is halálos sugárzással árasztotta el a várost. Ezek a bátor gnómok nem csak a túlélők kimentésében, de a sugárfertőzés megszüntetésében is segítenek. Bár azon gnómok legtöbbje, akik hosszabb ideig voltak kitéve a sugárzásnak, rendszerint nem élik túl, a csapat mindig a legjobbját nyújtja hogy megszabadítsák a fertőzéstől a betegeket mielőtt az túlzottan úrrá lenne rajtuk. Bár a fő feladatuk a túlélők megsegítése, bátran felveszik a harcot a túlélőkre leselkedő és a várost ellepő troggokkal és leper gnómokkal.

Mint a gnómok legtöbbje ez a csapat is szívesen hívja segítségül a technikát a problémák megoldásában. A leper gnómok távol tartására a Target Acquisition Device-t használják, a sugárfertőzöttek megtisztítására a Sanitron 500-at, illetve vészhelyzet esetére számos teleportációs berendezés áll a rendelkezésükre.

A S.A.F.E.-nek létezik egy elit osztaga, a G-team melynek célja a veszélyes ellenfelek kiiktatása, mint Mekgineer Thermaplugg és hadnagyai.

A szervezetet Nevin Twistwrench vezeti.

TagokSzerkesztés

A G-TeamSzerkesztés

RangokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki