Fandom

World of Warcraft Wiki

Talbuk

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Ez a szárazföldi hátas csak a World of Warcraft MMORPG játékának első kiegészítőjében, a The Burning Crusade alatt érhetők el.

A Külvilág (Outland) talán legszebb régiójában, Nagrandban élnek szabadon ezek az antilopszerű, szelíd patások. Természetesen mivel vadon nem lehet befogni őket, egy-egy helyi frakcióval kell "magasztalt" (Exalted) elismertségi szintet elérni, hogy hátas megvásárolható legyen. A Horda oldalán a Mag'har rézbőrű orkjainak raktárosa (quartermaster) árulja őket Garadar hordás városában, míg a Szövetség oldalán a Kurenai megtört draeneiek raktárosánál szerezhető be Telaar szövetséges városában.

A talbukok segítségével 100% szárazföldi sebességnövekedés érhető el. Követelmény a min. 60. szint és a 150. szintű Riding képzettség. Két fajtája van: a Riding ("Lovagolható") és a War (Harci) talbuk. Minkét típus rendkívül gazdag színválasztékban érhető el, egyetlen különbség csak az, hogy a harci talbukok páncéltextúrát is kaptak és emiatt drágábbak, de alaptulajdonságaik ugyanazok maradnak.

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki