Fandom

World of Warcraft Wiki

Teremtmények

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap4 Share

Számos teremtmény típusával találkozhatunk a World of Warcraft-ban. Ezek sérülékenyebbek lehetnek bizonyos varázslatokra, rendelkezhetnek felszereléssel, és különféle elbűvölésekre lehetnek képesek.

Emberszerűek Szerkesztés

Emberszerűek.png

Vadállatok Szerkesztés

Vadállatok.png
  • A legtöbb állat a vadállatok kategóriájába tartozik, mint a medvék, a farkasok, a raptorok satöbbi.
  • Nyomon lehet őket követni a Vadállatok nyomonkövetése vadász képességgel.
  • Számos vadállatot (de csak is ezt a teremtmény típust) be lehet fogni a Vadállat szelídítése vadász képességgel.
  • A legtöbb vadállatot meglehet nyúzni (kivételek a keselyűk és a rákok).
  • A druida képes elaltatni, míg a mágus és a sámán ártalmatlan jószágokká alakítani őket.
  • Minden más kreatúratípusnál nagyobb aggro-sugárral rendelkeznek.
  • Az emberszerű teremtmények után a leggyakoribb lénytípus.

Élőhalottak Szerkesztés

Élőhalottak.png
  • Az élőhalottak jellegzetes vonása, hogy megszűnt minden korábbi élettani jelenségük működése. Többségük egy nagyobb hatalom szolgálatában áll, de az Elhagyatottak emberszerű mivoltuk miatt kivételt képeznek. A legtöbb élőhalott a Csapás szolgálatában áll.
  • Az élőhalottak a Kannibalizmus képességgel, visszanyerhetik életerejüket a élőhalottak holttestéből.
  • Ha egy csoport egyik tagját távolsági támadás éri, a többiek a veszélyben lévő segítségére sietnek.
  • Nyomon lehet őket követni az Élőhalottak nyomonkövetése vadász képességgel illetve a Élőhalottak érzékelése paplovag képességgel.

Démonok Szerkesztés

Démonok.png
  • A Kavargó űr végtelenül gonosz teremtményei, akik élvezik ha másoknak szenvedést okozhatnak. Minden démon a Lángoló Légió parancsnoksága alatt áll.
  • Nyomon lehet őket követni a Démonok nyomonkövetése vadász képességgel, illetve a Démonok érzékelése boszorkánymester képességgel.
  • A boszorkánymesterek képesek megidézni a kisebb fajtákat, és szolgaként felhasználni őket. A Démonológus boszorkánymester egy rövid időre képes démonná alakulni.
  • A tőlük szerezhető zsákmány milyensége nagyban függ attól, hogy emberszerű vagy vadállat alkatúak. Az emberszerű démonoktól, mint amilyen a démonnő és a mo'arg, rendelkezhetnek pénzzel és ruhaanyagokkal. A vadállatszerű démonok, mint a pokolfajzat vagy a pokoldisznó, saját testének darabjait szórja, és akár meg is lehet őket nyúzni úgymint a közönséges vadállatokat.
  • A boszorkánymester képes elűzni őket.

Elemiség (Elemental) Szerkesztés

Elementals.png
  • Az elemek (mint a tűz, a levegő, a víz, a föld, a manna, az árny és az élet) kaotikus manifesztációi, akik az egyszerű lelkektől egészen a hatalmas Hercegekig, Aspektusokig és Urakig egyre nagyobb erőt birtokolhatnak.
  • Vannak növényi kreatúrák is, mint a treantok és az ostorok.
  • A foglalkozások számtalan elemi tárgyat használnak fel, mint amilyen az Elemental Fire vagy a Essence of Air is.
  • Nyomon lehet őket követni a Track Elementals vadász képességgel.
  • Bizonyos elemiségek fajtáiból a képzett bányászok (szikla alapúak) vagy a növénygyűjtők (növény alapúak) képesek kinyerni a legyőzött kreatúrák testéből mindenféle kacatot, de akár hasznos elemi- és foglalkozási alapanyagokat is.
  • A boszorkánymester képes elűzni őket.

Mechanikus (Mechanical) Szerkesztés

Mechanical.png
  • A mérnöki zsenialitás és mágia által mozgásba hozott szerkezetek.
  • A mérnökök képesek darabjaira szedni a magas szintű mechanikus mobokat a bennük található kacatokért vagy alkatrészekért.
  • A legtöbb ilyen szerkezetet a goblinok és a gnómok készítenek, de a Lángoló Légió is képes ilyen mechanikus kreatúrák előállítására.

Meghatározhatatlan kreatúra (Uncategorized creature) Szerkesztés

  • Néhány kreatúrát semelyik kreatúratípusba nem lehet kategorizálni. Olyan tulajdonságokkal és különbségekkel rendelkeznek, amik miatt egyetlen más kategóriába sem lehet őket sorolni. Ilyenek például a naaru, az oozek, a qirajik, vagy az Eastern Plaguelands területén előforduló grub wormok, és néhány "isten" típusú főellenség, mint Hakkar és C'thun.
  • Mivel nincsenek kategorizálva, nem lehet őket különféle képességekkel nyomon követni, cselekvőképtelenné tenni vagy bónusz hatást elérni velük szemben.
  • Néhány kreatúra osztályozatlan abberációk, mint amilyen az Un'Goroban előforduló Bloodpetal Lasherek; a többi ostortípus, amelyek Maraudonba és Dire Maulba fordulnak elő, természet-alapú elemiségekként lettek kategorizálva.

Óriás (Giant) Szerkesztés

Giantfull.png
  • Nagy termetű kreatúrák, akik többnyire elitek is. Vannak emberszerűek is köztük, mint a hegyi óriások vagy a tengeri óriások.
  • Nyomon lehet őket követni a Track Giants vadász képességgel.
  • Az elemiségekhez hasonlóan a kőalapú óriásokból nyers ércet, míg a növényszerűekből gyógynövényeket lehet kinyerni, miután azok elpusztultak.

Pára (Critter) Szerkesztés

Critters.jpg
  • A párák tipikusan ártalmatlanok és alacsony szintűek. Rájuk kiáltva, területi hatások hatósugarába kerülve vagy célzott támadás esetén azonnal elmenekülnek és gyakran kerülnek a közeli ragadozó típusú bestiák fogai közé, de általában csak a környéket szaladgálnak, ezzel növelve a játék realitását.
  • Döntő többségüktől nem lehet semmit sem zsákmányolni, és megölésük után sem jár tapasztalati pont.
  • Néhány bestia vagy meghatározhatatlan kreatúra modelljét használó pára nem ijed meg a harctól, de sebzésük igen csak kevés.
  • A mágus polimorfizálhatja őket.

Sárkányszerű (Dragonkin) Szerkesztés

Dragonkin.jpg
  • Minden sárkány (dragon) ismérve, hogy fiókából lesznek egyre hatalmasabbak, egészen a masszív sárkányszárny vezetőkig.
  • Rendkívül intelligensek, és gyakran jól képzett varázshasználók is.
  • A legtöbb típusát meg lehet nyúzni. A sárkánypikkely igen értékes, magas minőségű bőr- és sodronypáncél készíthető belőle.
  • Nyomon lehet őket követni a Track Dragonkin vadász képességgel.

Lásd még Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki