Fandom

World of Warcraft Wiki

Thaddius

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Thaddius naxxramas Construct Quarterének utolsó bossa. A töltéses boss.

A csata előtt meg kell ölni két kisbosst Feugent és Stalaggot.

Feugen kicsiket sebez de néha területi sebzést is okoz a platformon állókra. Stalagg nagyokat üt, néha enrageel, ekkor még nagyobbakat, viszont nem területizik.

A csapatot természetesen ketté kell osztani és a DPS-t úgy hangolni, hogy egyszerre haljanak meg. Feugennél lehetőleg ne legyen melee dps a területi miatt, viszont páratlanszámú healer esetén itt legyenek többen a gyógyítók. Az enrage-et a hunterek szedjék le Stalaggról, tehát oda kell majd egy hunter is, de a melee nagyrésze itt legyen. Feugennél pedig menjenek a területi healek. A kisbossokat nem szabad a platformról lehozni, különben behal a raid egy áramütéstől.

30 másodpercenként a két tank helyet cserél, nem kell semmit csinálniuk, egyszerűen átrepülnek a másik platformra, ahol gyorsan átveszik az aggrót.

Ha a két kisboss meghalt, át kell ugrani Thaddius platformjára. Aki leesik, annak újra fel kell jönni a kisbossok platformjára és átugrani.

Thaddius képességei Szerkesztés

- lightning 15 másodpercenként 3 véletlenszerűen kiválasztott emberre lövi, akik 4000-s sebzést szenvednek.

- Polarity shift: 30 másodpercenként random töltéssel ruházza fel a raid tagjait. Mindenki pozitív vagy negatív lesz, melyet a debuff sorban láthatunk. Azonos töltésű emberek ha egymáshoz közel állnak, erősítik egymás sebzését. Ellentétes töltésűek 3500-at sebeznek kölcsönösen egymásba másodpercenként.

- Ball lightning(gömbvillám) : Ha senki nem üti közelről a bosst 20000-et sebző gömböket kezd el szórni a csapatra. Ez nem fordulhat elő, amíg él a tank és üti a bosst.

- Bersake: 6 perc után kivégzi a csapatot.

Taktika Szerkesztés

A negatív töltésűek (platformok felől nézve) bal oldalra, a pozitívak jobb oldalra helyezkedjenek el lehetőleg 5 yardon belül egymáshoz, hogy erősítsék a sebzést.

Töltésváltozáskor azonnal jó helyre szaladni. Hogy ne ütközzenek össze az ellentétes töltésű emberek a jobbkéz-szabályt alkalmazzuk, azaz mindenki jobbra tartva a szélén halad át az ellentétes oldalra, kivéve a tankot, aki csak egyszerűen középen átszalad a boss másik oldalára és arról üti.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki