Fandom

World of Warcraft Wiki

The Demon Soul

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az amulett eredetileg Dragon Soul néven volt ismert. Neltharion, a fekete sárkányok vezetője készíttette goblin szolgáival a Burning Legion elleni harc egyik fegyvereként. Azonban Neltharion elméje már kezdett elborulni, és másodlagos, rejtett célja az volt, hogy a Dragon Soul segítségével uralja a többi Aspectet és Azeroth halandó fajait új istenükként. Hamarosan kiderült, hogy a pikkelyei képesek megsérteni az amulettet, így óvatosan kellett kezelnie a későbbiekben. Miután kitört az Ősök Háborúja (War of the Ancients) a Légió és az Aspectek szövetsége között, Neltharion előállt a talizmánnal és azt javasolta, hogy az Aspectek adják át hatalmuk egy részét a varázsszernek, ezzel hatásos fegyvert teremtve a démonok ellen. A négy Aspect belement és felerősítették a Dragon Soult - ám ezzel az amulett védetté vált az Aspectek és sárkányaik támadása ellen. A háború utolsó csatájában Neltharion egy rendkívül erős mágikus mátrixba szervezte a sárkányokat, ezzel tovább erősítve az amulett hatalmát, és hihetetlen pusztítást okozott vele a harcmezőn levő démonoknak. Ugyanakkor felfedte őrületét és a sárkányok oldalán harcoló night elfekre is rátámadt, kinyilvánítva, hogy az Azeroth feletti korlátlan hatalom a célja. Malygos és a kék sárkányok megtámadták az őrült fekete Aspectet, de ő a Dragon Soullal elpusztított minden jelen levő kék sárkányt Malygost kivéve - aki gyermekei halálát látva hosszú évezredekbe az őrületbe menekült. A többi Dragonflight a Dragon Soul irányítása alatt volt, így nem tehettek semmit; ám Korialstrasz váratlan megjelenése és Neltharion elleni támadása megzavarta a fekete vezér koncentrációját, így a vörös, bronz és zöld sárkányok kiszabadultak az uralma alól, és megtörték Neltharion irányítását. Ugyanakkor a fekete Aspect elmenekült, és a talizmán is nála maradt.

A Dragon Soul megalkotása

A Dragon Soul hamarosan kezdte széttépni Neltharion testét, így a bukott Aspect goblin szolgái segítségével adamantium páncélzatot erősített magára, hogy egyben (és életben) maradjon. Ekkortájt az amulettet már Demon Soul néven emlegették, és a tárgyat okolták a fekete sárkány őrületéért, aki szintén új nevet kapott - ezentúl Deathwing néven ismerték. Meg kellett akadályozni, hogy Deathwing újra irányíthassa a megmaradt sárkányokat, így egy kis csapat - az ork Broxigar, Krasus (azaz a jövőből érkezett Korialstrasz), Korialstrasz és Malfurion Stormrage - megpróbálta ellopni az amulettet. Sikerrel jártak, de a varázsszerrel menekülő Malfuriont elfogták Azshara Highborne követői, élükön bátyjával, Illidannal, akik elvitték a Demon Soult Azsharához, hogy egy portált nyithassanak a segítségével Sargerasnak. Azonban a portál megnyitása közben Malfurion a követőivel és a sárkányokkal megtámadta Azsharát, és megszakították az amulett kapcsolatát a portállal, ami így nem nyílt meg teljesen. Malfurion elpusztította a Well of Eternityt és bekövetkezett a Sundering... Kalimdor szétszakadt, létrejött a mai Kalimdor, Northrend és Azeroth, és a pusztítás helyén a Maelstrom. A Demon Soul megmaradt és még mindig rendkívül erős varázserővel bírt, így Malfurion és a 4 Aspect egy erős varázslatot bocsátottak rá, ami megakadályozta, hogy Deathwing a kezébe vegye valaha is az amulettet - majd ezt követően elrejtették úgy, hogy csak az Aspectek - természetesen Deathwing kivételével - találhassák meg. Azonban tízezer évvel később Deathwing rábukkant a talizmánra. A Black Dragonflight ekkor a pusztulás szélén állt, Deathwing a vörös Aspecttől, Alexstraszától lopott tojásokkal próbált új életet lehelni vérvonalába. Az amulettet eljuttatta a Dragonmaw ork klán vezetőjéhez, a sámán Zuluhedhez, aki egy korábbi warlockra, Nekros Skullcrusherre bízta a varázsszert. Az ork az amulett segítségével általános meglepetésre képes volt elfogni és irányítani a vörös sárkányokat, beleértve Alexstraszát is. Korialstrasz ekkortájt Dalaranban élt a Kirin Tor egyik vezetőjeként Krasus néven - és egy tanítványát, Rhonint küldte a varázsszer felkutatására. Deathwing Lord Prestor álcája alatt kapcsolatba lépett Rhoninnal, és adott neki a saját pikkelyeiből is - így kapcsolatban maradhatott a fiatal mágussal és nyomon követhette, ahogy az megtalálja az orkokat és fő ellenségét, Alexstraszát. Rhonin rájuktalált Grim Batolban és kiszabadította a vörös sárkányokat, azonban a megjelenő Deathwing megtámadta a jelenlevő 4 legyengült Aspectet. Közel is állt a győzelemhez, de a Demon Soul még mindig sebezhető volt Deathwing pikkelyeivel... Rhonin a nála levő pikkelyekkel darabokra zúzta a talizmánt, ezzel visszaadva Alexstrasza, Nozdormu, Ysera és Malygos teljes erejét, akik ezután felülkerekedtek Deathwingen. A fekete Aspect újra elmenekült, ezúttal Draenorra... A Demon Soul darabjait Deathwing korábbi párja, Sintharia (más néven Sinestra) gyűjtötte össze. A Dark Portal újbóli megnyitásakor nether dragonok, Outlanden felnőtt sárkányok is érkeztek Azerothra, akiket a Blue Dragonflight tagjai levadásztak. Azonban egy Zzeraku nevű nether dragon Sinestra fogságába esett, aki elrabolta esszenciáját. Ezzel az esszenciával megerősítette a talizmán darabjait, és kombinálta őket egy megölt draenei paptól ellopott naaru bottal és a Balacgos' Bane néven ismert varázsszerrel. Az így létrejött eszközzel kísérleteket végzett különböző sárkánytojásokon, hogy megteremtsen egy új sárkányfajt: a Twilight Dragonflightot. Sinestra segítségéül szolgált Zendarin Windrunner, Sylvanas és Vereesa testvére, aki megpróbálta helyreállítani a Demon Soult. Mielőtt ez megtörténhetett volna, a gyermekei elrablása miatt felbőszült Vereesa megölte áruló testvérét. Lady Sinestra szintén megpróbálkozott a Demon Soul helyreállításával, de a darabok végleg elpusztultak, amikor érintkeztek a Balacgos' Bane nevű varázskockával, egyúttal elpusztítva utóbbit is.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki