Fandom

World of Warcraft Wiki

Thomas Thomson

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Thomas Thomson
Image of Thomas Thomson
Nem

Férfi

Faj

Szellem (Élőhalott)

Karakterosztály
Hovatartozás
Állapot
Rokonság

Suzannah Thomson (feleség)
Joel Thomson (fiúgyermek)
Gina Thomson (lánygyermek)

Lásd még: A Fej Nélküli Lovas vagy A Lovas Árnya.

Sir Thomas Thomson: másnéven Sir Thomas <Thomas fia> (ismertebb nevén a Fej Nélküli Lovas) valaha az Ezüst Kéz Lovagja volt, és egy hős paplovag társai között. Megátkozták, megőrült a Skarlát Monostorban, és azt hitte, hogy ő az, aki él és mindenki más halott. Többé már nem szolgálta szenvedéllyel a Fényt. Hallow's End eljövetelével, bánatot és tüzet terjeszt, szerte Azeroth falvaiban.

Megjelenik valós, de szellem formájában, miután a fej nélküli formáját legyőzzük. Azután megbocsátást kér, és szent kötetét, a Tome of Thomas Thomsont visszavisszük az egyik Costumed Orphan Matronhoz.

TörténeteSzerkesztés

Thomas Thomson jelen volt, mikor a Falka elpusztította Lordaeront. Tanúja volt Baron Rivendare árulásának, amikor egy nagy, fertőzött gabona szállítmányt küldött egy falunak, amit ő védelmezett. Megkapta a hírt, hogy Arthas Herceg nemcsak visszatért Northrendből és meggyilkolta apját, később megölte Uthert a Fényhozót is. És végül az Ezüst Kéz utolsó nagy paplovagját, Alexandros Mograinet, a Hamvasztót meggyilkolták. Kétségbeesett, családjának megóvása érdekében megparancsolta feleségének, hogy meneküljenek el Kalimdorba, amíg ő Lordaeronban marad a Skarlát Lovagrenddel, hogy elpusztítsák a Falkát. Mindazonáltal Saidan Dathrohan szárnyai alatt, Thomas, mint oly sok Skarlát, fanatikussá vált, mindenkit fertőzöttnek látott és sok portyájukon részt vett.

Az egyik portyán viszont, egy baleset folytán meggyilkolta saját családját, mielőtt felismerte volna őket. Azt gondolta, hogy egy vihar pusztíthatta el az utolsó Kalimdorba menekülő hajót, és mindegyik munkás élőhalottá vagy a szolgájukká vált, így el kellett bújniuk, ahol csak tudtak. Megtört, visszavitték a Skarlát Monostorba, ahol teljesen megőrült, azt hitte az egész világ fertőzött és ő az egyetlen, aki megmentheti őket. Miután sokat megölt korábbi bajtársai közül, lefejezték. Dathrohan úgy döntött, hogy a bukott lovag tiszteletre méltó temetést kap. Mihelyt eltemette, Dathrohan (aki valójában a bukott tábornoknak álcázott Balnazzar volt) arra vetemedett, hogy Thomas holttestét halállovaggá változtatta, így megalkotta a Fej Nélküli Lovast.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki