FANDOM

Trogg
Trogg
Faj

Unknown

Karakterosztály

Barbár, Harcos, Zsivány, Gyógyító, Sámán, Geomancer, Fosztogató

Hovatartozás

Független, Az Ősi Istenek Erői, Axis of Awful

Helyszín

Azeroth

Történet

Mielőtt a titánok elkezdték volna formálni Azeroth-ot az Ősi Istenek voltak a bolygó urai. Miután az Ősi Istenek legyőzettek, a titánok a föld alá zárták őket, ám ott mégsem voltak tehetetlenek. Miután a titánok elmentek elkezdtek egy víruson munkálkodni, amelyet Hús Átkának neveznek. A fertőzés elkészült és el is kezdték terjeszteni. Az earthenek között volt a legnagyobb pusztítása, ugyanis az arcuk eldeformálódott, hátuk meggörbült és rendkívül aggresszívak lettek, ráadásul a föld feletti uralmuk is odalett, őket troggoknak nevezzük. Hogy a titánok elkerüljék a troggok bajkeverését a föld alá zárták őket az uraik mellé. Ám mostanság az Ősi Istenek egyre erősebbek és a világ megtörése megzavarta a troggokat is, így évről évre egyre többen törnek fel és okoznak katasztrófát. Egy ilyen felbukksanásuk okozta Gnomeregan végét is. Igaz a gnómok a testvéreik megfertőződését maguknak köszönhetik, ugyanis a reményvesztett védelem közben egy bombát eresztettek szabadjára Gnomereganban, aminek eredménye, hogy a város lakossága szinte teljesen kipusztult. A megmaradt gnómok Gelbin Mekkatorque alatt egyesültek és Vaskohóba (Ironforge) menekültek a törp testvéreik védelme alá. Szerencsére a Kataklizma zűrzavarában is sikerült visszaszerezniük Gnomeregan egy részét, így visszaköltözhettek otthonukba.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki