Fandom

World of Warcraft Wiki

Tushui Pandaren

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Reputation Farakciók a World of Warcraft játékban
Darnassus · Exodar · Gilneas · Gnomeregan
Ironforge · Stormwind · Tushui Pandaren
Bilgewater Cartel · Darkspear Trolls · Huojin Pandaren · Orgrimmar
Silvermoon City · Thunder Bluff · Undercity
Alliance Tushui Pandaren
Pandaren Camp at the Eastern Earthshrine.jpg
Legfőbb vezető(k)
Faj(ok)
Műveleti bázis
Reputation
Quartermaster
Jelentősebb jutalmak

A Tushui Pandaren az Alliance pandaren reputation frakció.

Ahogyan a nevük is sugallja, ezen pandarenek az ősi Tushui utat követik, mely az egyike a két fő pandaren filozófiai iránynak a Wanrdering Isle-n. A Tushui hívei hisznek abban, hogy a szigorú gyakorlás, erkölcsi meggyőződés és meditáció segít, hogy tiszteletre méltó életet élhessenek. Azok a pandarenek akik a Tushui tanítását követik szorosan kötődnek az Alliance-hoz elsősorban a hasonló életfelfogás miatt. Vezetőjük Alliance Aysa Cloudsinger.[1]

A Tushui pandarenek merengő lelkek, az igazság és erkölcs absztakt eszméire fókuszálnak, és hiszik hogy az elvi élet az egyetlen, melyet érdemes élni.[1]

HáttérSzerkesztés

Aysa Cloudsinger a Tushui út követője hisz abban, hogy a szigorú gyakorlás, erkölcsi meggyőződés és meditáció segít, hogy tiszteletre méltó életet élhessen. Aysa kitartó szorgalmának köszönhetően kifinomult intellektussal rendelkezik, Aysa számára a Tushui út nem más, mint a helyes és jó védelme mindenek felett, elveti A cél szentesíti az eszközt elvet. Habár az Alliance számos kultúrát vegyít, Aysa hiszi, hogy az ideálok és értékek azok amik egységessé kovácsolják az Alliance-t.[2]

A Tushui filozófiaSzerkesztés

Path of the Tushui

"Discipline is not a war that is won. It is a battle, constantly fought." - Master Feng
The way of the Tushui is one of a principled life. Followers of this discipline believe there is a moral certainty to the world: one correct path of right and wrong. These Values are immutable, and must be preserved no matter what the cost. Even if it means self sacrifice, or painful losses in the pursuit of a higher ideal.

MegjegyzésekSzerkesztés

A Tushui (土水, Tǔshuǐ) a kínai nyelvből vett szavak, jelentésük: föld és víz.

Lásd mégSzerkesztés

ReferenciákSzerkesztés

  1. ^ 1,0 1,1 Mists of Pandaria Press Tour. MMO-Champion (2012-03-19). Retrieved on 2012-03-19.
  2. Races of World of Warcraft: Pandaren

Külső hivatkozások Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki