Fandom

World of Warcraft Wiki

Uldaman

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Uldaman egy öreg törp komplexum, amit mélyen eltemettek Khaz Mountains-en belül - Badlands-ből lehet megközelíteni. A hely részben már feltárt, de időközben a Dark Irons (Sötét Vas) kezeibe került akik úgy vélik, hogy a helyiek a földi kincsekért ásnak.

Uldaman egy ősi Titán város/kripta, ami a világteremtés óta a föld alá került. Törp ásatások nemrég áthatoltak ezen az elfelejtett városon miközben kiszabadították a Titánok először sikertelen teremtéseit: a troggokat. A legenda úgy tartja, hogy a Titánok kövekből hozták létre ezeket a lényeket, ám mikor a kísérlet kudarcba fulladt elzárták őket és újra próbálkoztak - eredményképpen létrehozták a törp fajt. A törpék teremtésének titkait feljegyezték a "Discs of Norgannon" (Nogrannon Korongok) - ezek olyan hatalmas Titáni készítmények, amik az ősi város aljában fekszenek. Nemrég a Dark Iron (Sötét Vas) törpék elindították a portyázások sorozatát Uldaman-ba. Remélik, hogy megszerzik tüzes mesterüknek Ragnaros-nak, aki magának követeli a korongokat. Mindazonáltal az eltemetett várost több védő őrzi - az élő kőnek azon óriási konstrukciói, amik összetörnek bármilyen szerencsétlen betolakodót, akit megtalálnak. Magát a Korongokat egy hatalmas kőőr figyeli, amit/akit Archaedas-nak hívnak.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki