Fandom

World of Warcraft Wiki

Ursoc

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Ursoc
Image of Ursoc
Nem

Férfi

Faj

Unknown

Karakterosztály

Harcos, Katona, Gyógyító

Hovatartozás

Ősi Istenek (átmeneti), Félistenek

Foglalkozás

A természet Félistene

Helyszín

Ursoc Barlangja (Ursoc's Den), A Grizzly Dombok (Grizzly Hills)

Állapot

Halhatatlan, Aktív

Rokonság

Ursol (ikertestvér), Kodian (lánygyermek), Orsonn (fiúgyermek), Furbolg (alkotások)

ÉletrajzSzerkesztés

Az ősi medveikerpár egyik tagjaként Uroc a harcos szerepet töltötte be. Testvérével gyakran jártak le a Kaldorei-ek által rendezett holdfesztiválokra, melyeken két dolgot is megtanultak. Míg Ursol az idejét a kidöntött fák faragásával töltötte, Ursoc a sörnek hódolt. Ezeket a jártasságokat tovább adták gyermekeiknek a pandareneknek és a furbolgoknak. Valamint nekik tisztelegnek a Karom Druidák is (Druids of the) is. Ursoc és Ursol az elsők közt voltak, kik válaszoltak Cenarius hívására, de ők is estek el legkorábban pár fel stalker által. A halálukba a furbolgok nem törődtek bele, így minnyájan a feltámasztásán fáradoztak. A Sarki Furbolgok egyik törzsének, a Vöröskarmú (Redfang) és a Fagymancsú (Frostpaw) tagjainak sikerült feléleszteni Ursoc-ot az egykori világfa, a Vordrassil megcsonkított maradványának, Grizzly-bendőnek (Grizzlemaw) segítségével. Ám az Ősi Őrző korrupt volt, így pár halandónak kellett vele végezni, ami sikerült is. Mielőtt a hősök menni készültek megjelent előttük Uroc szelleme, aki elmondta, hogy a fertőzés forrása a Yogg-Saronnak nevezett Ősi Istentől ered. Ursocnak két gyermeke született: Ursonn és Kodian.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki