Fandom

World of Warcraft Wiki

Varian Wrynn

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

AllianceVarian Wrynn
Image of Varian Wrynn
Titulus

High King of the Alliance,
King of Stormwind,
Lo'Gosh,
Goldrinn leszármazottja,[1]
Valiance Expedition vezetője,
Crimson Ring bajnoka

Nem

Férfi

Faj
Karakterosztály
Reakció

Alliance Horde

Hovatartozás
Korábbi Hovatartozás
Foglalkozás

King of Stormwind,
High King of the Grand Alliance,
Valiance Expedition
és az Operation: Shieldwall vezetője, Gladiátor rabszolga (korábban)

Helyszín
Állapot

Elhunyt Legion

Rokonság

Tiffin (wife),
Anduin (son),
Llane (father),
Barathen (grandfather),
Varia (grandmother),
Landen (great-grandfather),
Ellerian noble family (in-laws)

Mentor
Társak
"My son, a terrible darkness has returned to our world. As before, it seeks to annihilate everything that we hold dear. I go to face it, knowing I may not return. All my life I have lived by the sword. I've seen kingdoms burn, and watched brave heroes die in vain. It's been difficult for me to trust after losing so much. But from you I have learned patience, tolerance, and faith. Anduin, I now believe as you do, that peace is the noblest aspiration. But to preserve it, you must be willing to fight! FOR AZEROTH!"[3]

Varian Wrynn Stormwind királyságának jelenlegi uralkodója és a Grand Alliance Vezetője.[4] Az Első Háború idején, mikor Varian még csak gyermek volt, apját Llane Királyt meggyilkolták, Stormwindet pedig romokba döntötte az Ork Horda. A királyság kormányzója, Anduin Lothar összegyűjtötte a túlélőket és Lordaeronba hajóztak, ahol az Alliance of Lordaeron megalakult. Az Alliance a Második Háborúban legyőzte a Hordát, Stormwindet visszaszerezték, habár mindez csak Lothar élete árán sikerülhetett. Variant királlyá koronázták, Variannak pedig egyszerre kellett megküzdeni az ország belső problémáival és a lordaeroni Terenas király által vezetett Alliance szétesésével. Variannak nem sikerült egyezséget köttetnie a Kőfaragók Céhével (akik Stormwindet újjáépítették,) és Nemesek házával, mely zendüléshez, és felesége, Queen Tiffin halálához vezetett. Variant egy Theramorera tartó diplomata útja során elrabolta a Defias Brotherhood, (korábban kőművesek céhe) és eltűnt.

Idővel sikerült megszöknie a Defias elől, de súlyos amnéziában szenvedett és később a Horde fogságába esett, és a Crimson Ring gladiátora lett, egy csapatban Broll Bearmantle-vel és Valeera Sanguinarral. A trió megnyerte a Crimson Ring bajnokságot Dire Maulban, melyért Varian megkapta a "Lo'Gosh" ork bevenevet, melynek jelentése "Ghost Wolf - Szellemfarkas". Miután fogvatartóik elől megszöktek, Varian felfedezte, hogy ő Stormwind eltűnt királya és korábbi tanácsnoka, Katrana Prestor pedig nem más, mint a fekete sárkánynemzetség királynője, Onyxia álcában, aki végig manipulálta a Defias Brotherhoodot és a nemeseket. Bajtársai segítségével Varian visszanyerte emlékezetét, és legyőzte Onyxiát.

Uralkodása alatt Stormwind emberei vezették győzelemre az Alliancet a Lich King ellen Northrenden. Legjobb barátja, Bolvar Fordragon és az Alliance erők vereségéért a Wrathgatenél totális háborút hirdetett a Horde ellen, és arra törekedett, hogy megerősítése a szövetség stratégiai pontjait ellenük.Cataclysm human intro</ref> Kitartóságáért és erős akaratáért ismert Varian Wrynn király eltökélten védte az Alliance érdekeit miközben fiát, Anduin Wrynnt felnevelte, aki egyszer követni fogja őt a trónon.[5] Miközben a világ a Cataclysm alatt káoszba süllyedt, ő elnyerte a night elfek, törpök, és az Alliance más fajainak tiszteltét és felvállalta az Alliance katonai erejének vezetését, mint 'High King', megesküdve hogy új jövőt teremt Azeroth számára.[6]

Patch változásokSzerkesztés

  • Legion Patch 7.0.3 (patch időpontja: Beta): Eltávolítva Stormwind Keepből
  • WoD Patch 6.0.2 (patch időpontja: 2014-10-14): Frissítve 100-as szintre. 
  • World of Warcraft: Mists of Pandaria Patch 5.0.4 (patch időpontja: 2012-08-28): Frissítve 90-es szintre. 
  • World of Warcraft: Cataclysm Patch 4.0.3a (patch időpontja: 2010-11-23): Frissítve 85-ös szintre. Áthelyezve Stormwind Keep tróntermébe fiával együtt. 
  • World of Warcraft: Wrath of the Lich King Patch 3.2.0 (patch időpontja: 2009-08-04): Egyedi dialógusokat kapott. 
  • World of Warcraft: Wrath of the Lich King Patch 3.0.2 (patch időpontja: 2008-10-14): Ismét hozzáadva a játékhoz, új modell. 
  • World of Warcraft Patch 1.9.0 (patch időpontja: 2006-01-03): Eltávolítva az Alcaz Island alatti tömlöcből. 

ReferenciákSzerkesztés

  1. Knaak, Richard A.. "29: To Forge a Future", Wolfheart, 684 (ebook). ISBN 978-1451-60575-4. “And whoever they were, wherever they came from, Varian Wrynn, scion of the wolf Ancient, would be there to guide them.” 
  2. http://www.worldofwarcraft.com/wrath/features/primer/index.xml
  3. World of Warcraft: Legion opening cinematic
  4. http://www.worldofwarcraft.com/info/story/chapter4.html
  5. Races of World of Warcraft - Human
  6. The Impending Cataclysm

Külső HivatkozásokSzerkesztés

Stormwind Keep Icecrown Icecrown Citadel Krasarang Wilds Lion's Landing
Elődje:
Terenas Menethil II
Pozíció:
Az Alliance High King-je
Utódja:
Ismeretlen
Elődje:
Llane Wrynn I
(mint Király)
Pozíció:
Stormwind uralkodója
(mint Király, Anduin Lothar
régens uralkodása alatt)
Utódja:
Varian Wrynn
(mint Király)
Elődje:
Varian Wrynn
(mint KirályAnduin Lothar
régens uralkodása alatt)
Pozíció:
Stormwind Uralkodója
(mint király
Utódja:
Anduin Wrynn
(mint Király Bolvar Fordragon
Régens uralkodása alatt)
Elődje:
Anduin Wrynn
(mint Király Bolvar Fordragon
Régens uralkodása alatt)
Pozíció:
Stormwind Uralkodója
(mint Király)
Utódja:
Anduin Wrynn

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki