Fandom

World of Warcraft Wiki

Vastörpe

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Vastörpe
Image of Vastörpe
Faj

Unknown

Karakterosztály

Harcos, Mágus, Sámán, Rúnamester, Vadász, Pap, Bérgyilkos, Bajnok Fosztogató

Hovatartozás

Loken (Ősi Isteni Erők)

Helyszín

Thor Modan, Azeroth

TörténetSzerkesztés

Miután a titánok legyőzték Yogg-saront bebörtönözték komplexumukba, Ulduarba és őrzésére titán őrzőket bíztak, akik közül a legfőbbek Hodir, Thorim, Mimiron, Freya, Tyr és Loken. Az Ősi Isten hamarosan megkörnyékezte Loken elméjét, majd uralma alá vonta. Loken -elveszítve akaratát- saronite és vas ötvözetből elkészítette a vas törpéket és vas vyrkulokat, akiket a Storm Peaks elfoglalására küldött. Ám az őslakosság egy része -mint a jég óriások (Sons of Hodir)- szembeszálltak a sereggel. Habár a többi őrző tudott a vas törpök támadásáról figyelmüket elkerülte Loken ármánykodása. A leleplezés órája csak sokkal később jött el, amikor a Horda és a Szövetség kikötöttek Északszirt (Northrend) partjainál. Persze a hadakozás elindult, mégis volt idejük megoldani a jég óriásokat fenyegető problémákat, majd rajtuk keresztül Thorimhoz is eljutottak és közte és az óriások között megteremtette a békét. A hatalmas őr később kiderítette, hogy testvére a problémák okozója, így leszámolást tervezett, de Yogg-saron őt is az uralma alá hajtott, ahogy a többi őrt is, akiket Ulduarban sikeresen legyőzünk. Jelenleg Thorim a vas törpök meggyógyításán munkálkodik, hogy ez mikor következik be annak csak az idő a megmondhatója.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki