FANDOM

Vastörpe
Irodwarfconc
Faj

Unknown

Karakterosztály

Harcos, Mágus, Sámán, Rúnamester, Vadász, Pap, Bérgyilkos, Bajnok Fosztogató

Hovatartozás

Loken (Ősi Isteni Erők)

Helyszín

Thor Modan, Azeroth

TörténetSzerkesztés

Miután a titánok legyőzték Yogg-saront bebörtönözték komplexumukba, Ulduarba és őrzésére titán őrzőket bíztak, akik közül a legfőbbek Hodir, Thorim, Mimiron, Freya, Tyr és Loken. Az Ősi Isten hamarosan megkörnyékezte Loken elméjét, majd uralma alá vonta. Loken -elveszítve akaratát- saronite és vas ötvözetből elkészítette a vas törpéket és vas vyrkulokat, akiket a Storm Peaks elfoglalására küldött. Ám az őslakosság egy része -mint a jég óriások (Sons of Hodir)- szembeszálltak a sereggel. Habár a többi őrző tudott a vas törpök támadásáról figyelmüket elkerülte Loken ármánykodása. A leleplezés órája csak sokkal később jött el, amikor a Horda és a Szövetség kikötöttek Északszirt (Northrend) partjainál. Persze a hadakozás elindult, mégis volt idejük megoldani a jég óriásokat fenyegető problémákat, majd rajtuk keresztül Thorimhoz is eljutottak és közte és az óriások között megteremtette a békét. A hatalmas őr később kiderítette, hogy testvére a problémák okozója, így leszámolást tervezett, de Yogg-saron őt is az uralma alá hajtott, ahogy a többi őrt is, akiket Ulduarban sikeresen legyőzünk. Jelenleg Thorim a vas törpök meggyógyításán munkálkodik, hogy ez mikor következik be annak csak az idő a megmondhatója.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki