Fandom

World of Warcraft Wiki

Vol'jin

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

HordeVol'jin
Image of Vol'jin
Titulus

Sötétdárda Törzsfőnök, Sen'jin Fia, A Sötétdárda Árnyvadásza

Nem

Férfi

Faj

[[dzsungel troll]] (Emberszerű)

Szint

?? Elit

Karakterosztály
Életerő

348,909,600

Hovatartozás
Foglalkozás

Sötétdárda Törzsfőnöke

Helyszín
Állapot

Él

Rokonság

Sen'jin (apa)
Thrall és Cairne (helyettesítő testvérek)

Mentor

Életrajz Szerkesztés

A száműzetés Szerkesztés

Valaha a Viharörvénytől (Maelstorm) délre elhelyezkedő Törött Szigeteken (Broken Isles) élt apjával a Sötétlándzsások törzsfőnökével, Sen'jinnel együtt. Miután a törzsét száműzték a Folyótövis Völgyből (Strangelethorn Vale) a Törött Szigetekre hajóztak és konfliktusba kerültek az itt állomásozó murlocok vezérével a Naga Tengeri Boszorkánnyal (Sea Witch), Zar'jirával.

Kapcsolatok a Hordával Szerkesztés

Éppen vesztésre álltak, amikor a Lordaeronból érkező Thrall hajója viharba került és a szigeteken ért partot.
Voljin2.jpg
Sen'jin örömmel fogadta a zöld látogatók jöttét és elmesélte nekik a helyzetet. Ám ekkor megérkeztek a murlocok és elfogták a trollok nagy részét. Thrall a segítségére érkező orkokkal megkísérelte megmenteni Sen'jint, de ő meghalt a szertartáson. Ám utolsó erejével még elmondta, hogy álmot látott és benne zöld lények mentették meg őket a kipusztulástól. Ezt hallva Vol'jin hűséget fogadott Thrallnak és a Hordának, majd közösen elindultak az új világ felé. Még mielőtt elérték volna Kalimdor partjait Vol'jin és barátja Zalazane kikötöttek a keletre lévő Visszhang Szigeteken és elkezdték felépíteni falujukat.

A Visszhang Sziget ostroma Szerkesztés

Miután részt vettek a Hyal hegyi csatában visszatértek drága otthonukba. Ám a békét nem élvezhették sokáig. A Lordaeronból érkezett  kul tirasi Büszkerév Daelin katonái megostromolták a Visszhang Szigeteket. Szerencsére időben érkezett Rexxar és Chen Stormstout, hogy kimentsék őket a szorult helyzetből, majd jelentették a Hadfőnöknek a támadást. Habár theramori zászlókat láttak Thrall kételkedett Jaina árulásában, ezért összehívott vele egy találkozót, amire Rexxart küldte el. Nagy szerencséjére, ugyanis Jaina helyett pár harcos jelent meg, akik majdnem végeztek Rexxarral. Ekkor Rexxar elhatározta, hogy a varázslónőt otthonában, Theramore-ban látogatja meg. Jaina meglepődött a helyzeten és segítséget nyújtott az orkoknak. Amikor kiderült, hogy a kul tirasi seregeket az apja vezeti szörnyű döntés előtt állt. Végül Jaina a békét választotta és hagyta Rexxarnak, hogy végezzen Daelinnel. Ezután a Visszhang Szigetekre újabb veszély leselkedett.

Az árulás Szerkesztés

Zalazane árulást kísérelt meg és temérdek trollt csalt el voodoo mágiájával, majd zombikat csinált belőlük. Vol'jin menekülésre kényszerült és népét kivezette a szigetekről, majd apja tiszteletére létrehozta Sen'jin Falvát. Ezután áthelyezte székhelyét Orgrimmarba és azon ügyködött, hogy miként segíthetne a Hordának. Egy nap eljött az idő, hogy 6 év után újra elmenjen a Zandalarik gyűlésére.

Vol'jin3.jpg

Szerkesztés

A Zandalarik felkelése Szerkesztés

Zul Próféta felvázolta a troll vezetők előtt a helyzetet és tett egy ajánlatot, miszerint támogatják testvéreik városát, ha ők is úgy akarják. 

A nemrég feléledt Jin'do és a Zul'jin után választott Daakara kapva kaptak az alkalmon, ám Vol'jin visszautasította, mondván, hogy a Horda az ő népe. Ezekután visszatért Orgrimmarba és elszörnyülködve vette észre, hogy az orkok a készleteiket dézsmálták és nem ez volt 

az első alkalom. Ezért kivonult népével és megkezdte a Visszhang Szigetek ostromát.
Vol'jin4.jpg
A siker nem maradt el. Nemcsak régi otthonukat foglalták el, de pár rég eltűnt troll segítségével visszataláltak a Loákhoz, akik felruházták őket a druidizmussal. Ezután Vol'jin személyesen vezette a Zul'gurub és Zul'aman elleni seregeket és mindenhol sikert aratott. Zul'gurubban az emberi királyság, Viharvárad barátságát nyerte el, míg északon a trollok ősi ellenségeivel az elfekkel kötött szövetséget. És egyik ostromnál sem kellet a Horda vagy (főleg) Garrosh segítsége.

Landfall Szerkesztés

Azonban kijelentette, hogy Garrosht egyáltalán nem szívleli és amikor alkalma lesz rá azonnal megöli. Ám más volt a helyzet. A Krasarang Vadonban Garrosh bérgyilkosokkal próbálta megölni, ám csak súlyosan megsebesült, majd elsodorta a folyó. Szerencsére [[Chen Stormstout[[ rátalált és a Shado-pan templomába vitte. Hosszú kezelések után  nemcsak fizikailag gyógyult meg, hanem szellemileg is sokat változott.

Escalation Szerkesztés

Ezután visszament Durotarba és visszeverte a Sen'jin Village ellen intézett nyílt támadást. Ezek után lfoglalta az Örjöngő Dombokat (Razor Hill) és megkezdte az offenzívát az Északi Pusztákon (Northern Barrens), ahová kissebb kalandozó csapatokat küld, hogy megfújják a kor'kronok készleteit. Személyesen kérte a Horda és a Szövetség tagjainak barátságát, hogy őket egyesítve véget vethessen Garrosh zsarnokságának.  

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki