Fandom

World of Warcraft Wiki

War Crimes

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

War Crimes
War Crimes full cover.jpg
Szerző(k)
Oldalszám

368

Megjelenés dátuma

2014. május 6.[1]

Ára

US: $12.99
EU: N/A
UK: N/A
HU: N/A

Booknovel.png
Eme cikk vagy szekció témája lore anyagot tartalmaz, mely regényekből vagy novellákból ered.

A War Crimes egy újabb, Christie Golden által megírt regény, mely a Siege of Orgrimmar és a Warlords of Draenor közötti időtartalom cselekményeit meséli el. A könyv elsősorban Garrosh Hellscream, a megbuktatott Warchief tárgyalására fókuszál. A tárgyaláson részt vesznek többek közt a frakciók vezetői is, akik a tárgyalást fogják irányítani.[2]

Tyrande Whisperwind feladata az ügyészség vezetése, és egy sor esemény után, Baine Bloodhoof azon veszi észre magát, hogy Garrosh-nak Fair védelmet nyújt. A Bronze Dragonflight a tárgyalás alatt segítségükre lesz, hogy visszatekintést nyújtsanak Garrosh fontosabb, múlt béli pillanataiba. Habár a könyvben rengeteg szereplő lesz, a novella elsősorban azokra fókuszál akiknek fontosabb kötődésük van Garroshoz.

LeírásSzerkesztés

A könyv nem jelent meg magyar nyelven, így a lentebb olvasható leírás az eredeti, angol nyelvű könyv hátoldaláról való

The brutal siege of Orgrimmar is over. Garrosh Hellscream, the most infamous orc on Azeroth, now sits in chains. His tyrannical leadership of the Horde has been ended by his many enemies, and he must answer for his crimes.

Renowned leaders from across the world gather in Pandaria to witness Garrosh's trial. Visions of his past atrocities are presented in vivid detail for all to see. But as history is revisited, old grievances and bitter memories come back into the light, and those in attendance begin to wonder if anyone among them is truly innocent. Mounting tensions and rising enmity steer the court to the brink of chaos... as the world waits with bated breath for the verdict on the war crimes of Garrosh Hellscream.

KarakterekSzerkesztés

Főbb Támogató Mellékszereplő Említve

Visions:

ReferenciákSzerkesztés

  1. [1]
  2. First Look at Christie Golden's War Crimes "... For one thing, all of the faction leaders will be gathered together in one place."

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki