Fandom

World of Warcraft Wiki

Zul'jin

834pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Zul'jin
Image of Zul'jin
Nem

Férfi

Faj

Erdei troll (Humanoid)

Karakterosztály

Baltadobó (Axe Thrower), Zsivány (Rogue), Boszorkánydoktor (Witch Doctor)

Hovatartozás

Amani Törzs

Foglalkozás

Az Amanik Törzsfőnöke Zul'aman Hadura

Helyszín

Zul'aman

Állapot

Elhunyt

Életrajz: 

Zul'jin az erdei trollok Alterac Hegyi veresége után született. Ekkor a trollok törzsekre voltak osztva és nem létezett egységes Amani törzs. Szerencsére ekkor jött egy karizmatikus troll, aki trónra kerülése után Zul'jinnak, azaz troll nyelven "Vezetőnek" nevezte magát.
Zul'jin TCG.jpg
Zul'jin egyesítette a trollokat és a nemes elfek elleni bosszút hirdette. Ám ekkor elfogták az emberek és sokáig kínozták, azonban ekkor jött Végzetpöröly Orgrim (Orgrim Doomhammer) és a Horda. A Hadfőnök ajánlatot tett neki a Hordához való csatlakozásra, ám nem fogadta el. Röviddel ezután ismét elfogták, ám már a nemes elfek és szörnyű kínokat kellett átélnie. Kivágták egyik szemét, majd kikötözték a napra élelem és víz nélkül. Azonban Zul'jin ismét megmenekült úgy, hogy levágta a kezét. Ekkor visszament a Hadfőnökhöz és biztosította róla, hogy a trollok a Hordához csatlakoznak egy feltétellel. Mégpedig, hogy megostromolják Quel'thalast és a győzelem után nekik adják a tartományt. Orgrim elfogadta és meg is kezdte az előkészületeket, ám ekkor híre kelt, hogy Lordaeron városa feltörte az orkok ostromát és most pusztítja őket. Ezt meghallva azonnal felhagyott Quel'thalas ostromával, amit Zul'jin árulásnak vett és kilépett a Hordából, kivéve a Mohanyúzó (Mossflayer) és a Égőfa (Firetree) törzseket (akik ma a Sötét Hordát szolgálják a Feketekő Toronyban). Ezután Zul'jin a Revantusk törzshöz ment, amit hamarosan elhagyott és visszatért Zul'amanba egy újabb elfek elleni inváziót tervezni. Ekkor a Revantusk törzset (mely a legkissebb erdei troll törzs) megtámadta a Rothadókéreg (Witherbark) és a Hitványág (Vilebranch) törzs. A megmenekülés érdekében kénytelen volt a tengerpartra költözni, ahol találkoztak a Hordával és hűségesküt tettek nekik. Thrall elfogadta, ám cserébe egy biztos pontot kért a Lordaeron keleti partján, így megépült Revantusk Falva. Zul'jin-t is utolérte a halál miközben a Zul'amanba érkező kincsvadászok megmentésére siető Horda és Szövetség betört a városba. Az Amani törzs új vezére Daakara lett, akiket a Vol'jin által megbízottak győztek le. Őt Kazra'jin követte, akit a Zandalarik átszállítottak a Mennydörgő Szigetre (Isle of Thunder) és bekerült az Idősek Tanácsába (Council of Elders). Itt szintén pár kalandor végzett az erdei trollok vezérével. Ezzel Zul'jin álma teljesen összeomlott. Zul'aman elnéptelenedett és az erdei trollok jó formán kihaltak. Bár, ki tudja? Sok mindent túl éltek már és egyáltalán nem biztos, hogy nem fogunk többet találkozni velük.     

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki